27 srpnja 2022

desetka!

 bilo neko pivo na akciji u kauflandu ili plodinama, zvalo se desetka
niko ne zna zašto se zvalo desetka niti nešto pamtim da je bilo "za desetku"
ali je bilo jeftino, četri kune
dakle čista desetka
eto tako sam krenuo jutros na trčanje sa namerom da nakon 8 i 9 otrčim 10km što i nije neka nemoguća misija
malo levo malo desno, prošao nekim uličicama i sokacima koje baš i nismo nešto pohodili zadnjih meseci, čisto podsećanja radi

a blog bi mogao da se zove i PRAŠINA
ne radi caps lock nego sam morao nekoliko puta da ga udarim iz sve snage pa je "proradio"
ništa bez čekića, stara izreka iz biciklističkih servisa
elem, juče sam oprao patike
one NBEVOZ
(jutros skroz slučajno videh neku staru sliku kako upravo u njima trčim beogradski maraton, eto na šta sam spao, svi u onim najkicama od 400 ojra a ja u ovim najjeftinijim od 55!
a da stvar bude još smešnija, toliko koliko sada koštaju patike na dnu strane sortirane po "cena padajuće", isto toliko sam pre samo 16 godina u podgorici platio one asics u kojima sam istrčao lični i koje su mi tada bile nešto najbolje što je moglo da se nađe u radnjama)

priča se nastavlja nakon preduge pauze/umetka
dakle jutros krenem u sveže opranim patikama i shvatim da, iako sam svih 10km trčao nazovi po gradu, pola trčanja proveo u prašini
trotoari su toliko prljavi, ulice, bankine, sve je toliko prašnjavo i preliveno kamenčićima, da praktično pola treninga ispadne off-road
gradski
i tako pretrtčah 5 po asfaltu i 5 po prašini za taj niz 8-9-10
sutra, šta li će biti sutra?

Nema komentara:

Objavi komentar