20 srpnja 2022

just another boring srida

moram guglovat kad se menja zodijak.
zodijače moje mače moje luče lutajuče...
"22.jul 22:07 Sunce ulazi u Lava".
kako simpatično, 22.07. u 22:07
dakle imaćemo još dva dana u rakovima i krabama.
i posle imamo neke sumanute prognoze, navodno će ići 37 pa 39 i zaključno sa subotom +43°C, jedva čekam zbog ovih što kukaju na vrućine, da vide da ovih suvih 34 nije ništa strašno.

danas sam nastavio sa šemom iz dva dela, pa sam ujutru otrčao polubrdskih 11km i to življe nego prethodnih dana onih 8+7km, a popodne sam malo u ekspediciju biciklom a malo mobitelom.
u prevodu zastao sam na jednom vidikovačkom punktu i analizirao mapse usput gledajući predele i kontao kuda bih jednom mogao proći.
ali to je više za bajk + patike, a ne ovako za sprinterice koje nikako ne vole silaske s bicikle.

teška srca sam se pomirio sa faktom da mi se rasprodala velika brusilica (za 23cm ploče) u lidlu ali zato neću propustiti perač pod pritiskom koji je takođe 2/3 cene od sličnih modela po prodavnicama alata.
štaviše od silnog uzbuđenja smo jutros iskombinovali to trčanje da u povratku prođem pored lidla i da to natovarimo loli na gepek od city bikea, čak smo i tregere poneli, no preračunali smo se za jedan dan pa ćemo sutra morati opet.
tja.

Nema komentara:

Objavi komentar