11 srpnja 2022

ponedeljak

stavio sam originalan i maštovit naslov.
sutra na trčanje.
jer sam danas odustao.
bilo je posla, ali ne previše.
onda sam nakon toga uzeo nešto da uradim pokući.
tojest na balkonu pa odozdo, nešto gulio pa okrpio.
jer sutra je sveti petar i OPET crveno slovo!
(NE RADI CAPS LOCK
NEGO MORAM PRSTOM DRŽAT SHIFT
 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA)
ne znam šta je s ovim caps lockom...

uglavnom dok sam trebao na trčanje, 
a nameračio sam se, 
napokon je granulo sunce i poželo pržit.
ja sednem na bajk da se malo sunčam i aktivno odmaram, 
i nakon par km se naoblači.
naravno!
i ništa, po vetru amo tamo tamo amo uzb nizb uzb nizb.

u jednom času pita Lola gde sam i kad ću kući, 
rekoh sada ću snimiti na Stravu par km pa računaj.
snimim desetak minuta i pošaljem poruku "strava".
dođem nadomak grada, ona za pola sata nije ni krenula.
đaba nam strava.
ja napišem evo me kod magarca ona kaže evo me na magistrali.
ja pozovem kažem evo me kod prodavnice gore,
ona kaže tamo nema prodavnica.
dobro smo i kuću našli u povratku.
mogla je i ona nestat.
dođem kući i opet obrišem stravu.
nema od toga nikakve koristi, očigledno.

Nema komentara:

Objavi komentar