14 srpnja 2022

dan pre petka

veče uoči petka
suton pred petak
pomrčina četvrtačna
ako su petak peti i četvrtak četvrti, zašto sreda nije tretak ili trtak
onaj posle nedelje ili seoski rečeno po nedelji, to je ponedeljak
a zašto se ovce teraju u tor sutradan, nikom nije jasno
zamisli rodiš se u utorak pa ti ne daju napolje, pffahahahha

elem ovako je išlo
pre nekog vremena mi je drug tu lokalac poslao u poruci obeležen jedan novi asfaltić
kaže uzano i strmo, mora polako da se vozi
pa kako da vam kažem, ono je bilo kao video igrica
i posle sam pronašao još par puteljaka
jedan me odveo ljudima u dvorište pa sam morao nazad, drugi me odveo na fudbalsko igralište prekoputa manastira, ne znam imaju li opatice neku svoju momčad
opatičad

i tako levo desno onim novim bajkom sa 29'' točkovima
pa sam malo onako bezbrižnije letio po kamenju
usput pripitomljavao neke kučiće što vazda laju i jure sve živo
uspešno
i tak
trčanje i dalje na aparatima
trčaću više kad budem malo smršao, 
a smršaću kad budem više trčao.
otvoren krug bez početka i kraja 
pa ne znam kako se u njemu zadržati

Nema komentara:

Objavi komentar