16 srpnja 2022

pola jula

eto danas 16. u podne je prošlo dakle 15.5 dana Jula odnosno julija, jer je valjda july došlo od julije cezar, kad već nije hteo da se zove jul neko đuli kao ona danijelova evrovizijska pesma.

a šta povezuje julijusa cezarusa sa isusom, pa eto to što sam u prvoj polovini julija pretrčao 33 kilometra a legenda kaže da je đizus toliko živeo.
ili je umro u 33-ćoj, nemam pojma, mrzi me da guglam sad.
ovako je neizvesnije i zanimljivije.

A EVO I KAKO JE DOŠLO DO TOG TRČANJA (CAPSLOCK RADIIIIIII)
I TO BEZ PRITISKA, SAMO LAGANI DODIR LEVIM MALIM PRSTIĆEM I FUĆ!

juče se zapalila gradska deponija pa smo stajali da posmatramo kao da se radi o nuklearnoj probi.
nešto je pucalo, dal flaše ili boce spreja u kojima ostane plina, tek svaki čas po jedan BUM!
(OPET RADI CAPSLOCK
prosto se iznenadim kad proradi, 
upali mi se neka lampica da nešto nije prema očekivanju)
i ja otišao dalje, bile slike po fejsu, blać srać, i jutros svanulo samo +20 rekoh da li bih mogao malo da se podsetim kako to uopšte izgleda kada pokušavaš da trčiš.
i trup trup opet odemo tamo, Lola na bicikli pony, što je Milijana gony, dima koliko hoćeš ali vatre malo manje doduše, i umesto jednog 5-6 kamiona vatrogasne sile.

i još mali polukrug okolo po gradu i dopunim do 9km.
pffffff.
piše mi prosek 6'04''/km ali na dosta mesta sam stao pa dok upalim telefon pa otvorim stravu pa stisnem PAUSE, prođe i po deset sekundi, i tako u gotovo svakom kilometru po jednom.
tako da je sve ušlo u prosjek.
ali nema veze.
eto podsetih se kako trčanje izgleda.
a nisam ni morao.

posle toga uzeo da očistim bicikle, pita Lola treba li mi neka krpa, sunđer, voda, rekoh TREBA MI ČELIČNA ČETKA, obzirom da je ovaj svoj bolji mtb poslednji put oprala nikad, a ja sam ga poslednji put čistio takođe skoro pa nikad, koliko se to "nekad davno" otkotrljalo u povijest.
izborih se nekako.
promenio i sebi paknove prednje, izlizali su se skroz do onog ležišta koje nosi gumu.
dakle sutra treba otići negde gde ima puno prilike za kočenje.

Nema komentara:

Objavi komentar