23 srpnja 2022

just another peace of $hit

nije slovna greška, govno je svakako jedna mirna pojava i nikog ne dira, ne napada, nije agresivno, ćuti i čeka.
nema potrebe da mu kažeš "NE MRDAJ S MESTA!".
RADI CAPSLOCK, RADI RADI RADIIIIII
plan je bio ovakav.
prvog dana Lava da lavovskim naporima potegnem u planine na +36, da bih sutradan izveo jedan rikaverić izletić.
ali!
toliko sam radio da sam za vožnju već bio polumrtav.
tako da sam stigao do pola planirane planine, napravio neku zvrčku čvor po brežuljcima i vratio se kući.
no nisam bio baš toliko premoren, ispostavilo se, jer sam odmah onako u bici gaćama samo u majici umesto u dresu, nastavio sa radom.
naime uzeo sam onaj perač pod pritiskom i njime oprao celo dvorište, a obzirom da je od ovih 6 ari u centru grada pola trava a pola beton, imalo je bogme sa se riba i da se riba. 
nemaš ni osećaj koliko je to prljavo, navikneš se da je pomalo sivo, tamo gde je često vlažno povuče i na zelenkasto, ali nakon pranja pod tlakom ostaje gotovo belo, kao da je iznova izbetonirano.
a i puno se brže osuši kad je ovako čisto.
elem sutra svakako moram na taj izletić jer sam našao u mapsima kuda treba proći, jedino treba rano krenuti obzirom da je venčanje u crkvi već u 14h što znači da bih do 13 trebao da sam nazad doma, dakle moram krenit najkasnije do 8.
hm.

Nema komentara:

Objavi komentar