18 srpnja 2022

just another manic monday

zašto je maničan, pa zato što nije.
nego sam napisao blog i ostao mi u draftsima, da ne kažem u skicsima.
a dan jeste ipak bio malo maničkast jer se sve nešto oteglo i nekako mi nije bio dan za biciklu nakon onih 130km juče i kao hajd ujutru da odem malo na trčanje pa ću posle videti šta ću, a šta posle posla imaš i da gledaš šta ćeš kad ti se nigde ne ide.
no kako sam krenuo na trčanje video sam da će to biti "mrka kapa".
tako se u ovom kraju kaže za "neće o' tog posla biti ništa".
pa sam malo kao potrčkavao pa malo šetao kroz šljivike i livade i eto.
našao neke ostavljene štence na brdu kod prodavnice pa i to zaboravio da objavim u lokalnoj grupi ljubitelja.
imaš ljubitelje životinja, to su oni svaštari, a imaš i one što probiraju, to su ljubitelji pečenih životinja.
i tako sam malo dopunio onih jutarnjih 8km pa bih slično i sutra i narednih dana, jer ako rano ustanem uvek ima nešto vremena pred posao.

Nema komentara:

Objavi komentar