12 srpnja 2022

utorak

zašto menjati tim koji dobija, pomislih, 
i nakon jučerašnjeg stavih jednako kreativan naslov.
baš pre par minuta na poslu (ne radi caps lock, šmrc)
jedna žena reče
"tanka je linija između genija i ludaka".
na šta ja dodadoh, s tim da samo poneki genije priznaje da je lud,
a gotovo svi ludaci misle da su genijalni.
dakle nije baš recipročan proces.
neće kiša iz bare u oblak, barem ne u obliku kapljica.

i tako je došao famozan dan za trčanje.
ako će mi ovako sveže biti noge svakog dana, 
onda ću svake večeri preskočiti makar i kap piva,
kao što sam sinoć.
rekoh e baš neću.
kao što je bijelo dugme imalo album eto baš hoću.
a je neću.
ne moraju svi da hoću.

nije to bilo ništa spektakularno, ali eto.
juče je bio nekakav poluodmor koji mi je očigledno prijao,
a verovatno se nisam preterano istrošio ni od onih skoro 6 sati poBosni.
prekjučer jelte.
uzeo sam one NB EVOZ
PRORADIO CAPS LOCK
tojest nije proradio sâm od sebe nego sam ga pipkao, udarao, 
i na kraju ga utisnuo, rekoh probitiću tastaturu, 
i upali se ona plava lampica u ćošku!
dakle um caruje snaga pali capslock.

sve u svemu all in everything 12km, nešto malo jače, 
150m uspona, prosek oko 10.5 km/h, najsporiji km 6'25'' a najbrži 5'25'',
nije baš da bih pobedio VŽ polumaraton za koji mi je jutros stigao pozivni mejl.
ne bih ni u kategoriji ušao u top 10 na takvoj trci a kamoli u top 3.
možda u tenk 3.
moram smršat.

Nema komentara:

Objavi komentar