26 srpnja 2022

i teku bitke, teku porazi

čuj porazi
zavisi od očekivanja, ljudi moji, SVE zavisi od očekivanja
(RADI CAPS LOCK!!!!!)
kao prvo, otišao sam na trčanje
jutarnje
i nije bilo toliko loše
tojest prvo biciklama na pijacu, i onda taman još jedan tour de varoš
napravio sam gotovo ceo krug naokolo dok me Lola stizala i prestizala biciklom i usput završavala neke sitnice po gradu
na kraju je ipak stigla pre mene do krajnje tačke ali zadovoljio sam se i srebrom
to je kao ono u kategorijama kada ih nema previše preko 95 godina pa dobiješ srebro za zadnje mesto

i onda bog reče neka bude posao i bi posao i umorih se mlad
i razmišljam kojom biciklom na 36.8 stupnjeva, dal ovom ili onom, i na kraju uzmem onu za bajk&hajk pa gde me odnese
napravio sam neku zvrčkicu po jednom brdu, tek koliko da budem još malo na zraku, a od treninga naravno ništa
tako da nit je bio dan odmora, ipak sam pretrčao 9km, nit nije bio jer je ostatak dana bio što lagani umor što aktivni odmor, i tak
nakon 8 pa 9, možda sutra ujutru otrčim i 10km, woo-hoo

Nema komentara:

Objavi komentar