28 srpnja 2022

krnji zener!


evo kako je to bilo
opet mi je trebalo nešto u lidlu i odem do tamo biciklom po rosulji i parkiram na parking za bicikle koji je ispod nadstrešnice, idealno
i krenem na trčanje, onako raspoložen
kišica zastala, Lola pored mene na bicikli, u korpi doručak za neke keriće pored puta
i negde gde je ona ostala da nahrani keriće a meni nastupio uspon, nakon parsto metara vidim da mi se na telefonu ništa ne događa
vreme ide, ali kilometri stoje, i prosek zadnjeg kilometra stojiiiiiii

dođem nazad do nje, zastanem, pipkam po telefonu, ništa se ne događa
nekoliko puta pause resume pause resume, ništa, sve stoji
stisnem finish, opet ništa, neće da se zaustavi aktivnost
i odjednom hhhhoooooppppp sve se vratilo u normalu, s tim da mi se kretanje zaustavilo tih parsto metara nakon početka brda, onda sam navodno stajao u mestu desetak minuta, i odatle preleteo nazad na ovo mesto gde sam zastao

otprilike sam već znao da neću imati punih 5km do okreta jer sam pratio ono vreme trenutnog kilometra i video da sam tek pred 5 minuta blago uzbrdo a verovatno sam išao i preko 6min/km no iovako je sve otišlo u propas', pa nema veze
okvirno nekih 9.7, upisaću 10 i nadoknaditi sutra
možda padne i treća desetka u nizu, ovo već prerasta u ozbiljne Pripreme!

ps
popodnevne vožnje i nisu nešto vredne pomena

Nema komentara:

Objavi komentar