14 veljače 2023

mutually assured destruction

imam desetak preporuka za čitanje
sve iz mejlova ili već odakle
devojka od 23 godine nakon psihičkih problema dobila od komisije odobrenje da joj se izvrši eutanazija
kaže - roditelji potpisali
ajme
koliko ih moraš mal-tretirati da bi potpisali, 
u fazonu goni ovo čudo iz naše kuće što dublje pod zemlju
pa dalje, kaže vegani skloniji depresiji od mesojeda
pa naravno, on plače gle moram opet jest travu a ja se radujem gle sutra tašta kupuje mačkama živo meso a dobiću i ja kuglicu
dalje, kaže stisak ruke meri sklonost depresiji
znaš ono kad jako stegneš pa onaj s druge strane kaže OPAAAA
imali smo jednu drugaricu koja uopšte nije stezala šaku
samo ti onako mlitavo, hrvati imaju divnu reč MLOHAVO stavi šaku u šaku, pa ti stegneš, a njoj kao simpatično što je mlohava
ukratko, pre petnaestak godina je umrla, od depresije
ležala tako u mračnoj sobi, briga je za muža i dete, rešila da umre
ušla u statistiku iz gornje studije kao šampion
da je bila olimpijada u mlohavosti stiska pozdravnog, imali bismo zlato
kao županija jelte
još dalje kaže jedan od 4 doktora je klinički depresivan, pa šta reći, mogli su i da sade kupus, ne radim ni ja posao za koji sam diplomirao, upravo zbog toga ću i živeti trista godina.
vitamin D povezan sa manje pokušaja samoubistva, e sad ovo je već diskutabilno.
celog života sam na suncu, vitamina D imam za izvoz u tursku i siriju, ali ako mi se svaki pokušaj trčanja 40 i više kilometara ili vožnje biciklom od 200+ km može računati kao latentni pokušaj samoubistva, posebno ako je na preko 30 celzija, onda se baš i ne uklapam u teoriju.
dalje ide članak o slomljenom srcu, i drugi o analnom seksu, što su teme za neki blog suprotne tematike od ovoga, bogu hvala.

Nema komentara:

Objavi komentar