03 veljače 2023

u zarez

najsmešnije je kad neko ostavi komentar na nešto, pa mu autor odgovori "u zarez" (se slažemo) iako u tom komentaru ne postoji nijedan zarez
heh heh
nisam juče potrefio baš u zarez, tojest u zarez jesam ali sam ono iza zareza malo fulao
tačnije skontao sam da će mi trčanje izaći tu negde "preko okruglo kilometara", i drž jednom ulicom pa pogled na sat tojest udaljenost, pa drž drugom ulicom, i dotrčavam do raskrsnice na zapadnom završetku centra grada i stajem na semafor dok mi piše .14

tja, rekoh
tu na uglu je i neka prodavnica, ljudi ulaze i izlaze, drugi čekaju na semafor, i zamisli sad taj o ce de da sam protrčao još 50m dalje samo da bih u zarez natempirao onih .19, i da sam tu stao, i peške se vratio do semafora?
ili još gore, da sam produžio 30 metara napred, pa okrenuo i nakon 20m nazad opet stao tako kao ludak koji je zaboravio mozak negde na trotoaru pa ga sada uzaludno traži?
tako da sam samo dostojanstveno okončao fajl, prešao ulicu do bicikle i vratio se ta dva kilometra kroz centar do kuće.

jutros sam pak kao računao da mi bude okruglo, umesto na 4km okrenuo na 4.1km da bih pomazio jednog vučjaka koji čuva neku vikendicu u kojoj nikada nikog nema i jako je usamljen i voli da trči uz ogradu uporedo sa mnom, onda sam na kružnom napravio neki mali produžetak sporednom ulicom da izbegnem gužvu, i kad sam dotrčao pred kapiju umalo me šlog nije strefio kada sam ugledao 8.48 aaaaaaaaaaa
problem ume da nastane kada treba da dodam kilometražu patikama, ali popodne ću otrčati koliko god bilo takođe "na i po" pa će tako sve doći na svoje mesto.
nikako da ostvarim to trčanje oko bandere koje sam najavio kao novi revolucionarni trening i metod zaokruživanja, ali polako, umem ja da budem i strpljiv.

Nema komentara:

Objavi komentar