22 veljače 2023

ledeno doba


otkud sneg u februaru, 
iliti čemu služe vremenske prognoze?
1) da nam daju lažnu nadu da će biti bolje, iako neće
2) da nam pokvare raspoloženje upozoravajući nas da ništa lepo ne traje večno, a lepo vreme posebno
kome se ne sviđa prolećni februar neka sedi u zamrzivaču.

videh da je nekoliko domaćih maratonaca otišlo na trku u valjda Nepalu, i da su posle toga otišli donjim delom kroz one bazne logore ka Anapurni, i evo kače snimke kako po njima padaju ledene loptice i kako se divno provode.
šta znam, ja sam se juče vozio u kratkim rukavima, kažu da je D-vit dobar saborac protiv korone i koječega još.

jučerašnji dan je bio prenatrpan obavezama a ujutru sam bio umoran za trčanje pa se sve svelo na dve vožnje, obe onako relaksirajuće, i izgleda da je to prijalo nogama.
a imamo evo još barem tri lepa dana do kraja meseca pa ću ih odmoran bolje iskoristiti.

rano jutros smo odvajali neka eterična ulja i birali šta da bacimo kao višak a šta da ostavimo i desetak tih minijaturnih bočica sam otvorio i od svake kapnuo na nadlanicu i pomirisao da li se užeglo ili je dobro, i sada mi se vrti u glavi, ko zna čime sam se dopingovao.
trčanje će biti ili minut ili deset minuta po kilometru, nema trećeg.

Nema komentara:

Objavi komentar