21 veljače 2023

capture

osnovno pravilo rada na kompjuteru je da uvek obrišeš onu jednu fotku/screenshot koja se zove capture.jpg jer ćeš sledećom prilikom u najvećoj žurbi morati da sledeću fotku preimenuješ a to je poslednje na šta bi trošio vreme.
nema veće sreće nego kada stisneš enter a kompjuter te ništa ne upita.
mrzim kad On ima primedbe, a zadatak mu je da tu stoji i da radi ono što ja hoću.
i onda mi kaže da nešto ne može!
ma kome ti to, alooooo?
elem, capture:


ovaj put sam imao sreće jer sam na trčanju udario fotku, koja je poslužila forenzičarima da pribave vrlo važne informacije.
naime složili smo se da sam na trčanje nosio plave patike a ne zelene, od ona dva razvaljena para brooks & mizuno.
brooks su plave jer Brooks počinje sa B, kao blue, a miZuno su zelene iz sličnog razloga.
a i jedne i druge su u raspadu, plan je bio da ih nosim kroz bljuzgu i blato da im ubrzam vreme poluraspada i bacim ih što pre ali prođe zima najtoplija ikada i produži svim patikama život za 30%.

i tako, setim se da imam ovu fotku, ali gde sam upisao kilometre, plavima ili zelenima?
SETIM SE, hah, da sam u excelu broj 994 prepravio na 999, i pomislio eh ove patike će sutra dobiti svoj post na blogu.
i u toku dana otvorim excel, i pronađem KOJE patike imaju 999, HAAAAA! 
ZELENE!
greška!!!
prepravim 999 nazad na 994 a plavima dodam sa 1265 na 1270km.
imam i one asics noosa ff sa 1070km, eto ni njih nisam bacio, tja.

inače gornja slika ne bi ni postojala i 5km bi ostalo pripisano pogrešnom modelu da nisam nalivadi naišao na jednu od mojih starih asics noosa 10, koja je sa neke deponije preko neke grane ili žice ili goluba brze pošte završila na livadi iznad grada.
pa kad sam već sreo starog prijatelja, moradoh da nas ovekovečim ovim grupnim portretom.

Nema komentara:

Objavi komentar