12 veljače 2023

7-6-8-12-13

ovakve maksimalne temperature najavljuju od sutra.
imam neke planove no svakako sada neću ovde drobiti o tome jer ako išta od toga uspe, svakako će biti opisano nadugačko i naširoko u narednim danima.
otprilike je još dve nedelje i par dana do kraja februara i baš da vidim koliko ću napakovati kilometara do marta, ne bih li tada krenuo sa malo raznovrsnijim i samim tim jačim trčanjima.

muči me onaj hrv tojes hart rejt variejšnz koji mi je prvo bio nizak pa kao odmaraj se odmaraj se samo mi je to savetovao a sad mi je visok pa kaže imaš samo activitije niskog intenziteta pa ti je zato visok i eto jada.
šteta što se ne meri i neki crv šta god bi to moglo da znači jer znam da je honda imala dva modela pod tim imenima, crv i hrv.
trebalo bi guglat od čega su im imena ali me mrzi, a možda ionako ne bih našao.

Lola upravo seče neki hleb iz lidla od 200 dinara ako ne i više i dovikujem joj da seče na što tanje kriške da imamo više primeraka za iste pare.
sutra ujutru opet valja od/do tamo trčat jer kad ostavim biciklu ispred taman me sačeka da na njoj doteram stvari.
od sutra su na akciji limun i celer, pogačice sa posipom od sira su 3+1, a na akciji će biti i pileći batak i karabatak, to je ono što ide u pilav da ne kažem rižotto.


Nema komentara:

Objavi komentar