11 veljače 2023

ten viks

guglao sam 10-nedeljni plan treninga za maraton i naravno da nisam našao ništa.
sutra ću guglati 10-nedeljni kurs za pilota mlaznjaka, šanse su iste da nađem.
elem imam deset nedelja i jedan dan fore do beogradskog, i ako od toga prođe pola a da nisam ništa preduzeo, verovatno će biti kasno da se predomislim odnosno da se "iznenada smislim".
već sam u excel upisao "lekarski" tamo negde početkom te nedelje pred trku.
doduše i rođendan mi je 4 dana pred maraton pa bih mogao i tada, ili dan ranije, da budem na lekarskom godinu dana mlađi heh heh.

danas smo imali u planu već dogovoreni hajk, pa sam nešto kao hteo da kratko otrčim ujutru pa da prešpricam auto tamo gde sam gitovao jer je u najavi relativno topao dan za februar, pa tek onda na kratku vožnju jer je ovo retka prilika da vreme dozvoljava više od deset minuta bicikle, no niti sam trčao niti špricao niti se vozio.
hajk je imao neplanirani dodatak jer sam video neke silne tragove pasa koji silaze na reku negde s brda, presecajući planinarsku stazu.
pa sam krenuo po tim tragovima ka vrhu brda gde se nalazi jedan zaselak.
doduše na par mesta smo se malo razišli pa se opet skupili na isti trag, psi imaju neku svoju logiku idealne putanje.

na vrhu sam pokušao da izbegnem poslednje domaćinstvo jer sam im jednom već upao u dvorište pa sam morao da mazim lovačkog kera koji se mnogo prepao.
no svejedno sam izašao na glavni put negde gde počinje to prvo odnosno poslednje imanje, i naleteo pravo na nekog jadnog momka kojem nešto mnogo fali i kojeg sam i prošli put video.
deluje mi da slabo vidi iako nosi neke debele naočari, prošli put je nešto mumlao a sada nije ni progovorio nego je samo pobegao gurajući kolica sa nacepanim drvima.
pomisliš koliko je njemu težak život u odnosu na slične takve u gradu koji imaju smeštaj za osobe sa smetnjama u razvoju, logopede psihologe i koga sve ne, a on ceo život provodi u izolaciji svog hektara sa bratom ocem i babom i tv mu je verovatno jedini kontakt sa civilizacijom, ali ne i civilizacije sa njim.
baš onako, život kao u zoološkom vrtu, i takav će mu i ostati do kraja po svoj prilici.
ja sam otišao dalje, svojim putem, srećan što mogu.