10 veljače 2023

Dravakami

Savakami Dunavkami Drinakami, ovaj zadnji mi za sad najbolje zvuči a tek sam počeo.
što je verovatno najbolji trenutak da se zaustavim.
Bosutkami, o ne.
Elem ne znam otkud mi je palo na pamet da pogledam ali eto ukucao sam u gugl murakamijev poslednji maraton odnosno najbolji odnosno njegovi maratoni, tačnije više ne znam šta sam ga pitao a šta mi je gugl odgovarao jer on priča šta se njemu sviđa bez obzira na tvoj upit.
I došao sam do stranice koja ih izlistava sve.


Obzirom na katastrofalna vremena u zadnjih nekoliko godina morao sam naravno da proverim koje je mučenik godište, pa evo piše da je '49 što znači da ima 74 godine napunjene 12. januara.

Prvi maraton je istrčao u nju jorku 1991., dakle sa 42 godine, samo godinu dana kasnije od mene. Taj mu je ostao i lični, e to mi je čudno.
Uglavnom je trčao boston i nju jork, za razliku od mene koji sam se držao beograda podgorice novog sada i plitvica.
Žali se kako je boston dole gore pa nije umeo da se snađe i nikada ga nije istrčao "kako treba".
Jadan čovek.
Tako pametan a tako glup.
Talentovan za pisanje, kažu, doduše, ne baš pametan, a ni pisanje mu nije moja "šolja čaja".
Nije čudo.

Elem prvi put je "pao" preko 4 sata u njujorku 2000., i više se nije spustio ispod.
Tada je dakle imao 51 godinu.
Od 2011. do 2012. je pao i preko pet sati, tačnije 2011. je u Honolulu-u istrčao 4h50 a sledeće godine 5h11, tada je dakle imao 63 godine, to je ovo neko moje "buduće trenutno" doba jer ću u aprilu da zaokružim na šesticu.
Izgledaš ko šes banki,
govorili smo kao klinci nekome ili nečemu što je načisto propalo :-D 

Ove godine je u beogradu državno u maratonu i ako se ne dogodi ništa nepredviđeno trebao bih da ga istrčim, tada ću (23-04-2023) imati 6 banki i 4 dana.
jeste da sam pričao kako više ne bih trčao trke i da su mi podosta morbidne te kategorije iznad 50+ ali ko zna kako ću tada misliti, čitava su dva i po meseca dotle.
Mogao bih da pronađem još jedan tu negde usput, pošto sam se, otkako sam izgubio interesovanje za trke, zaustavio na 58 istrčanih pa bih mogao i tu da udarim neko zaokruživanje.

Nekoliko puta sam i odustao zbog viših sila, no svaki put sam došetao do cilja hteo ne hteo, pa sam mogao uzeti i medalju ali nisam, sada bih imao možda i 65 medalja, a naravno ni onih 20-ak puta koliko sam na treningu pretrčao 42km (i 43, 44, 48, 50, 53, 56, 57, 59km) nisam osvajao medalje tako da... koga briga :-)

Da završim i sa Harukijem, nakon gorepomenutih 62-63-godišnjih pokušaja je još 4 puta trčao i sve u Honoluluuuuuu,
2013, 2015, 2016, 2022,
5h17, 6h06, 6h36, 6h57, dakle sa 64, 66, 67, i 73 godine.
Da je mene pitao rekao bih mu da nakon onih 5h17 sa 64 godine pređe na polumaratone ali šta da mu radimo kad neće da sluša pametnije...

Nema komentara:

Objavi komentar