04 veljače 2023

malo sapunice, Niče crni Niče

od sportskih vesti imam da prijavim drugo trčanja juče.
nakon jutarnjeg, jedno kratko popodnevno gde sam osmislio kružić sa jednim usponom po jako lošem makadamu, koji je omiljen kolegi koji voli te planinske trke i pohodi ga svako malo.
i rekoh nema veze što sam debel i nisam nešto baš tReNiRa0 već ću se nekako popeti, i ispustih dušu do vrha samo da bih napravio Segment na Stravi pa da taj drug može da prati napredak, i dobro usput da vidim koliko je brži od mene (trenutno).
kad gle čuda ispade da osim mene, druga koji organizuje lokalne trejlove, i jedine cure (takođe drugarica biciklista) niko tuda nije ustrčao, a obzirom da ovi slabo tuda trče i inače, to verovatno znači da je Kolega tuda ustrčao bar desetak puta, a ispade da je moje vreme najbolje.
dodelili su mi VAM (u prevodu brzina uspinjanja prosečna) od 1015, kolega ima 901, a drugarica 682m(up)/h
no ne sumnjam da će on čim skonta da sam napravio segment zapucati na lagani trening na kojem će odsprintati ovaj uspon, a sumnjam i da će me zbog mojeg truda oko stvaranja svih regionalnih segmenata ikada častiti burek i jogurt.


to je bilo o sportu.

dohvatim tako da skrolam kroz crne hronike ne bi li mi palo na pamet šta još može da me snađe pa da se informiranjem o opasnostima od istih sklonim, no u međutajmu obično naletim na kojekakve bizarštine.
jedna od njih je ovo proseravanje kada raskineš sa bogatim dečkom pa se posle pet godina setiš kako ti je jednom prosuo toplu čokoladu na kosu i onda ga tužiš za duševne patnje i preko advokata tražiš milion dolara nadoknade:

Australijski teniser Nik Kirjos priznao je da je napao bivšu devojku, ali je sud u Kanberi doneo oslobađajuću presudu.
Kirjos je Kjaru Pasari gurnuo na trotoar tokom svađe u januaru 2021. u Kanberi. 
Sutkinja je ovaj incident nazvala „činom gluposti i frustracije", ali je tenisku zvezdu poštedela otvaranja krivičnog dosijea.
Posle oslobađajuće presude, Kirjos se zahvalio sudu. 
„Nisam bio dobro u tom trenutku i reagovao sam u teškoj situaciji na način zbog kog danas žalim. 

Dokazi dostavljeni sudu ukazuju da je teniser gurnuo Pasari pošto je ona zaustavila njegov automobil kako bi napustila vozilo u trenutku svađe. 
Bilo je to 10. januara 2021. 
Pasari je incident prijavila policiji sledećeg meseca, ali tada nije podnela tužbu protiv Kirjosa. 
Par se pomirio, ali pošto su raskinuli, ona je u decembru 2021. podnela prijavu. 
Advokat tenisera izjavio je da je njegov klijent pokušao da umiri napetosti, pozivajući servis Uber i pokušavajući da zakonito udalji devojku iz automobila. 
Uhvatio je za bokove i odgurnuo je od vrata, nakon čega je ona pala. 
Kako je Pasari izjavila na sudu, osetila je bol, a potom je primetila i ogrebotinu na kolenu
Kirjosov advokat je objasnio da se teniser sledećeg dana izvinio - čime je pokazao da preuzima odgovornost za incident koji se desio. 

pa hahaha.
hahahahiććć.
moram tužiti sljemenski maraton jer sam "pao, osetio bol, a potom primetio i ogrebotinu na kolenu"
nije bilo gelendera na onom šumskom spustu u potok.
nije bilo ni saobraćajnog znaka da je klizavo niti drugog koji upozorava da sledi nekoliko uzastopnih krivina od kojih je prva ulevo.
to što sam pokidao ligamente 2008. nema nikakve veze s tim što sam se tek sada setio.

Nema komentara:

Objavi komentar