13 veljače 2023

lažu te dušo, lažu

od onih najavljenih 7-6-8-12-13
ispalo je 10 (!) umesto 7, pa dalje 7-8-12-13-14
dakle ovih 8-12-13 se za sada ne menjaju
ali hoće, stay tuned

pomenutih 10 je granulo pred polazak biciklom na neku remote destinaciju za trening koju sam tek trebao a odredim, prema inspiraciji.
prvo sam se provozao duž novog autoputa i pratio koliko sporo prave nadvožnjake, deluje mi da bih ja ono sâm već do sad završio, a kinezi delju li ga delju nemam pojma šta rade toliko dugo.
brže je bio gotov pelješki most nego naših 5 nadvožnjaka od po 20 metara, a tek koliko li će praviti ovaj glavni preko magistrale tu na šestom kilometru gde se uključuje izlaz iz grada, ne smem ni da pogađam.
ali biće zanimljivo pratiti radove, svakako, ukoliko poživim toliko dugo.

elem kroz blato do pola točka sam nekako prošao kroz radove razmišljajući kako li je tim ljudima u zaselku koji je ostao sa druge strane autoputa, ja tuda prođem jednom mesečno a ne moram ni tada, nego eto kao dokona popadija moram da se informišem o zbivanjima po komšiluku.

nakon jutarnjih polukružnih 6.7km do lidla i nazad sam popodne naumio da otrčim 3.3km da bih upisao čistu desetku pa sam negde iza tih radova na zapuštenom fudbalskom terenu otrčao sim-tam koliko je puta bilo potrebno, kroz neke male promene, da ne kažem baš ubrzanja.


prvo sam išao uzduž pa onda popreko i na kraju napravio krug do bicikle tojest do kućice u kojoj između dva tima sedi delegat meča, i otprilike sam imao četrdesetak okreta što mi je bitno smanjilo prosek pa je ispao negde oko pet minuta.
ono "po kilometru" se podrazumeva, 
kao kad za biciklu kažeš 30 prosek, naravno da je na sat.
tako sam zaokružio desetku i usput dopisao i 100/4 kilometara bicikle, otprilike.
nekako kad napišeš 25, zvuči malo, a ovako kao četvrtina od stotke ima veću optičku težinu.

Nema komentara:

Objavi komentar