20 studenoga 2023

a bogme i ponedeljak mimo planova!

koja je verovatnoća da ti, nakon što se zabiješ u brazdu i napraviš salto usred neke strme njive u Donjem Ćićkovcu, i nakon što si se posle konstatacije "nije mi ništa" pridigao, sleti bicikla na glavu i zabije ti se guvernalom u čelo kao buzdovan?


nakon 4 kopče na čelu i 3 na temenu
osećam se srećan kao auto koji izlazi od autolimara.
hvala dr Suzi, dr Neveni, sestri Zori i bratu Miroslavu
Hitna mi je druga kuća :-)

obzirom da je objava na fejzbuku izazvala lavinu komentara, morao sam da objasnim:

"Sad kad su svi pitali gde je kaciga, da odgovorim odjednom: nisam bio ni na kakvom treningu niti olimpijadi, nego sam kao što se vidi u pauzi posla u trenerci skoknuo do periferije da nahranim neke mačiće.
Ovde po gradu apsolutno *niko* ne nosi kacigu (osim onih koji iz grada krenu na trening negde daleko) tako da mi je stav prema gradskoj vožnji isti kao i prema gradskoj šetnji, ne nosim ni flašicu vode da bih se hidrirao na putu do Lidla, kao što je vidim običaj među ovim novokomponovanim maratoncima i biciklistima."

baš sam lep okićen ovako sa dva ćevapa na glavi, kao da nosim viklere.

Nema komentara:

Objavi komentar