16 studenoga 2023

kupio sam prsten kupio sam pušku

isto meni kao i u songu
odjavio sam banku odjavio sam pištolj
pa ne baš

dakle ova budaletina od mog oca, imao pištolj
jer je nekad davno neko njemu nešto skinuo sa auta
a on mator ćorav i senilan kupio pištolj
i dobio dozvolu za isti

reče oće on da sa trećeg sprata ubije onoga
što mu je skinuo neki brisač, ili retrovizor
unatrag-ogledalnik (moram prijevod zbog braće Rvata)

obzirom da je bio neki direktor u nekoj državnoj firmi
jbg
sve je to "prošlo"
i nakon što je otišo pod zemlju, 
kažu meni PIŠTOLJ JE SADA TVOJ, ANTIŠA (CRNI) ŽUTI
guglao ja, rekoh da prodam
kad ono pušaona, jedva dvesta evra
što bi ja za tu sitninu uopšte davao oglas
i pričao sa potencijalnim ubicama koji bi to kupili?

i tako odem ja u miliciju i sve se reši za minut
oni će tražiti dostavu pištolja sa Palilule (bg opština)
ovde u Valjevo, i čim stigne zvaće me da ga otpišem
tako da eto, imate sreću
mogao sam i uzeti taj pištolj
i ko god mi ne lajkuje blog, puf ćuf
crna kronika

Nema komentara:

Objavi komentar