19 studenoga 2023

prošla je nedelja bez planova

svaka nedelja je ista i baš me zanima kako bi ChatGPT to objasnio
u subotu uveče krenem da pravim planove kako bih mogao biciklom nekih 200km pa to smanjim prvo na 90 pa na 50
u nedelju ujutru prvo na pijacu pa nešto sitno po kući pa to sitno postane krupno jer kad ćeš stići ako ne u nedelju i onda užina i tu mi se završava radni dan i krenem da gledam gde ću na neki rikaveri da odmorim dušu
doduše i u subotu ujutru kad spičiš lep trening nije ni logično da će u nedelju da ti se divlja
a i lože su me malo zatezale, tako ti je to kad ti se trči iznenadni Tempić od kakvog si se odvikao paaa, pre nekih mnogo nekoliko godina
malo nekoliko je dvatri, srednje nekoliko je pešes, a mnogo nekoliko je više od srednje nekoliko i mnogo više od malo nekoliko 
no dobro, šta je duša tražila to je i dobila, vidim neki su poludeli pod stare dane pa mažu ludačke maratone no ja kao da sam se toga zasitio a i nakon ovolikih godina trčkaranja sasvim je izvesno da se nikada neću moći vratiti ni blizu najboljih dana, a koju motivaciju neko može imati da bi trenirao, samo da bi za par godina zaključio da li se vratio na 35 ili na 36% od nekadašnje forme
štaviše, bolje je i ne saznati
verovatno

Nema komentara:

Objavi komentar