24 studenoga 2023

povratak u život, vrlo važna stvar

 to je bilo ono kao, ironično, ajroni, ajron men
dakle stigle meni hoke
od tri porudžbine, meni stigle hoke
iz novog sada
a loli nisu stigle hoke
sa bežanije
to je beogradski kvart, ćošak, slepo crevo polusveta
a nije stigla ni bicikla
ona je kako piše intersport WF
tu samo fali jedno t, da bi bilo wtf
a inače ovo wf je od waterfront, a to vam je skraćeno beograd na vodi
to je ono naselje od pet kula sa milijardu apartmana, 
đe rusi kupuju bez razmišljanja sve za pet tisuća ojra po kvadratnom metru
dakle meni je bliži novi sad nego bežanija i belgrejd voterfront
eto odakle iskaču ravnozemljaši
uzmu čoveci lepo lenjir, i izmere na karti
znači meni stigle hokice u četvrtak, 
a Loli nisu stigle hokice u petak, 
a u subotu i ponedeljak ne rade kurirske službe
 dakle moj novi sad je barem pet dana bliži od bežanije
tojest novog belgrejda
pa ti vidi

negoooooo
ja jutros obuo svoje hokice, 
i spičio 15km tu negde oko pet minuta
po kilometru
baš su mi legle
tojest, ja sam legao preko njih
dakle one su mi PODLEGLE
eto
definišn

Nema komentara:

Objavi komentar