10 studenoga 2023

izgleda da sve radi

👌
čak i na tastaturi ima ovaj bar (linija) na pipkanje što je poprilično zabavno a tek treba da skontam kako se to koristi, baš sam seljo

naj-napredak je opcija da se blokira touchpad dok koristiš miša što me je izluđivalo na onom asus tablet/laptop jer slučajno pipnem palcem negde dole i nastavim da kucam bogu iza bubrega i dok skontam šta se događa već sam se solidno usosio.

ovde pak imam taj problem što je osvetljena tastatura što takođe prvi put vidim u životu (rekoh da sam seljo) i sad moram spuštat roletne kad pišem po danu, da bi se to videlo jelte
poput onih što po mrazu nose bermude da bi im se otpozadi na listu videla tetovaža ratka mladića

ELEM (radi caps lock)
jurors sam trčao s Lolom do pijace i od pijace i krug oko stadiona (dok je ona birala paradise) i nakon toga još jedan mali dodatak po kvartu koliko da stignem do škole, i onda tamo (od danas je raspust) nekoliko krugova sa ubrzanjima, da zaokružim jutarnjih 4.4 sa ovih 2.7km tek koliko da mogu da upišem 7 jer bi me bilo sramota da upišem manje

onaj kilometer sa strajdsima (strides) mi je izašao 4'34'' što i nije nešto za pohvalit se no bio sam u nekim cokuletinama plus sam jako lagano išao kroz krivine između strajdsa tako da...
to je ta ljubav između trčanja i moje malenkosti



Nema komentara:

Objavi komentar