17 studenoga 2023

došao je petak i Veliki planovi

rekao mi majstor da mi u petak konačno doteram auto
i sad tu ja krećem da kombinujem
ostavim mu auto, i dotrčim kući
ne
imam bolji plan
ostavim mu auto, pa odatle odem na neki polukrug, pa kući
hm
to već zvuči puno bolje
NE
imam još bolji plan
odem autom do majstora, pola sata ranije, pa odem na neki krug, pa se vratim, pa mu predam auto, i onda opet dotrčim do kuće
bingoooooo
NE
imam još bolji plan
odem autom sat ranije, negde na brdo
otrčim neki full ludi krug, pa se presvučem u autu i spustim se par kilometara do majstora, i opet odatle odrobijam onih 3-4km trčkaranja do kuće
wowwww
to već zvuči super
no dok sam sve to planirao, prošlo je previše vremena

sednem u auto, odem do majstora
dočeka me njegov stari, penzić
malo sa čičekom blać blać
kaže matori odoh da se presvučem u radno odelo
nema ga pet minuta
nema ga pola sata
dolazi mladi majstor, kaže bio je predugo u banci
pogleda auto, kaže radiće ga u ponedeljak
u međuvremenu otoplilo, a ja obučen za hladnoću
došetam lagano 3km do kuće

Nema komentara:

Objavi komentar