08 studenoga 2023

rano jutro pola šes

... a ja spavam kao top, 
dok na posao kreće Moja Mileeena,
zvezda onog nekog pop hita 
iz prethodnog eks Ju života 

obično odem biciklom dole niz Kolubaru, pa prođem kroz njive ili industrijskom cestom kako sam nazvao segment na stravi, i to mi bude rikaveri vožnjica, svratim da uslikam i mutnu reku ako nije blato na tom kraku koji skrene ka ribolovačkom raju
a raj je i za one koji bespravno vade šoder
a i za mene kad leti odem na rikaveri vožnjicu pa prenesem biciklu kroz blato i preko plićaka pa izađem skroz na drugi kraj sveta 
pe se iščuđavam kao oni što prođu ispod duge
doduše meni se ne promeni sadržaj gaća kada prođem ispod duge, samo se isprljaju
točkovi

a jutros bez točkova, prvi put u životu sam do tamo dotrčao, a ni to ne bih nego sam hteo da pokažem Loli gde se tačno nalazi to mesto koje sam joj stalno pominjao
bilo je +12 i trčao sam u majici i šorcu, majica ona iz lidla, mislim da je malo pamuk malo nepamuk
ugl prijatna je za trčanje
ranije sam nosio duge rukave na puno višim temperaturama, a zadnjih par godina sam se nešto poremetio i trčim duplo razgolićeniji nego svih ovih prethodnih godina
funny
total 11km po 5'16'' valjda jer smo žurili, ili jer mi je bilo friško, nema ni veze, lepše je ovako nego po 5'50''

Nema komentara:

Objavi komentar