09 studenoga 2023

kante svih boja ujedinite se

naravno da sam ynao (*) da ću da budem umoran pa sam shodno tome odlučio da budem i neambicioyan
ovde će bit bit bit problema dok se ne naviknem jer sam na novoj tastaturi nenaviknut da je y na mestu z i obrnuto, pa mi prsti sami lete na pogrešna mesta

uglavnom uspeo sam da pištoljem za vruć vazduh zagrejem branik spolja i da zavučem nekako šaku unutra (i usput oderem pola kože) i da izguram ono udubljenje pa je sada branik opet relativno ravan, a majstor nije hteo skroz da ispravi krilo da se ne bi pojavila rupa, nego tek ovoliko da dodiruje učukan far, pa ću tako još jednom do Beograda pre nego što on nabavi potrebne delove i pozove me za zamenu


barem sam skontao da svaki miš radi na svakom kompjuteru, više manje, pretpostavljam da ipak u specifikacijama treba da piše windows / mac os, no skroz sam smetnuo sa uma da postoje i bluetooth miševi koji se povezuju direktno sa kompjuterom a ne preko usb modulčića kao ovde
plus kada imaš samo usb-c onda ti treba ovaj adapterčić koji je srećom stigao uz nekog samsunga od pre 6 godina pa je lepo poslužio
osim što je ovako ružno
Logitech boca (као инекција) i samsung boca (као флаша) nešto sam stisnuo i trebalo mi je malo vremena da skontam gde se menja jezik unosa
vidim I da će da mi menja I u I (haha) a verovatno I *bih* 
e neće, dobro je
viđao sam u komentarima na fejsu da mnogima napiše ja BiH :-)

Nema komentara:

Objavi komentar