02 studenoga 2023

manijak ne može biti svak

 eto tako se potrefilo da sam morao nekim poslom da skoknem do varošice Ub 30-ak km odavde pa sam odabrao sporedni brdašcad put da odem do tamo, sa idejom da se vratim levom alternativom koja je malo prometnija ali ništa naročito. 
no jedan majstor me poslao kod drugog koji je pak na desnom putu koji je jako prometan, i usto loš pa sam sa njega skrenuo na još desniji od desnog i tako na kraju umesto planiranih 65km završio sa 10 više.
obradovalo me je što sam na bajku sa kramponkama napravio 26 prosek jer je to blizu 30 kad se preračuna u trkačku biciklu a imao sam i 600m uspona.
u anale treba zabeležiti perverzni detalj da sam na pola ogladneo i svratio u pekaru gde sam od sve moguće sportske hrane ( hahaha ) uzeo burek sa sirom i kokakolu.
šta je duša poželela trebalo joj je i dati pa je povratak prema vetru bio jednako brz kao i odlazak!

Nema komentara:

Objavi komentar