11 studenoga 2023

traži se rečenica!!!

živa ili mrtva!
kakva rečenica? 
bilo kakva u kojoj će se pomenuti Jedanaesti Jedanaestog.
vidi vraga.
možebitno je jedanaesti krug na stazi dotukao jedanaestog u kategoriji M75.
eto ga!
nađena je rečenica!
doduše mrtva, jer da bi bila živa morao sam je izgovoriti a ovako pošto je napisana na papiru bijelom onda je mrtva.

kao ono kada kažu da živi imaju visinu a mrtvi dužinu (*).
tako i rečenice, mislim ove što se izgovore one stoje u vazduhu a ove što se napišu leže na papiru, i iz toga se jasno vidi razlika između mrtvih i živih.
danas bum odmaral ili nebum.
neznam neda mi se planirat, neide.
probobi pisat ovako moderno nebi znao zašto.
tek da vidim kako je ovima koji tako pišu.

još uvek se češkam po glavi zašto sam juče trčao ubrzanja u gojzericama.
moram preimenovati opremu tamo pod gear, one crne NB da budu gojzerice.
kad smo bili klinci zvali smo ih gvoJzerice.
pa bi mogo one NB šarene u gojzerice a crnobele u gvojzerice.

odavno nisam išao na hajk pa strčao nazad u grad.
ubi posao, dosta dugo sam bio dete koje bezbrižno trčkara dok ga tašta izdržava.
biće da što te kasnije odrastanje stigne u životu, toliko te više boli.
navike su čudo, naročito je dakle grozna ona kad navikneš biti dijete.
eh da, i dijete bole, one možda obrnuto, sa životom sve manje.
nem pojma.

(*) čitav minut razmišljam zašto li sam stavio zvezdicu pa se setim da Dužina ume ubit ko je nespreman pa mi je to palo na pamet kad sam rekao da mrtvi imaju Dužinu.
leži on tako horizontalno pod gomilom zemlje a na spomeniku piše "ubio ga trijestreći kilometar".

Nema komentara:

Objavi komentar