27 studenoga 2023

konci i opanci


ustanem iz kome sav srećan što sam negde pred jutro PRDNUO, 
a ko nije skoro imao proliv neće se odmah setiti čime se 
(ne) može izmeriti ta neizmerna sreća kada 
prvi put prdneš I NE BUDE NIŠTA LOŠE :-)


nakon toga odem u hitnu da mi izvade konce, 
tačnije trebao sam u dom zdravlja no obzirom da mi je hitna druga kuća, 
tamo poznajem više ljudi nego u lokalnim mesarama i pekarama.
vratim se kući sav zadovoljan što sam rešen onih tzv ćevapa od gaze, 
malo se pogledam u ogledalu i vidim nešto neobične boje.
skontam da sam skinuo dve-tri kraste i da se ispod njih pojavio končić.
tojest ostatak.
pa još jedan.
ko zna koliko toga još ima :-)

popodne kružio po gradu i kupovao neke sitnice, na bicikli s kapuljačom.
sutra bože zdravlja opet na neko trčkaranje,
moraju nove patike kako tako stići do 64km.

Nema komentara:

Objavi komentar