21 studenoga 2023

е богме уторак је био по плану

ups, zaboravih da prebacim sa ćirilice nazad na svetsko pismo
šta bi radio čovek sa dva ćevapa na glavi nego otišao u šetnju po gradu
tačnije dve
ujutru sam iskoristio da pređem 3km do stakloresca, da mi iseče staklo za mikrotalasnu
žena spustila vreli pleh da sakrije ručak od mačke, i staklo puče u paramparčad
događa se na svakih nekoliko godina
obzirom da je auto još uvek kod majstora, taman sam po kišici klaj klaj i doneo pod miškom

popodne grad pust kao da je uzbuna
kiša se pojačala i bogme rasterala sve, da ne kažem saterala
ja opet sa kapuljačom da ne uplašim ni ono pet ljudi koliko sam video u sat vremena
poneo onaj bolji mobitel da napravim koju umjetničku fotografiju na napravih - nijednu
pitam se gde je sada sav taj narod koji navodno voli kišu, pun ih je tviter i instagram
pa onda kontam, pa tamo su gde su i bili
na tviteru i na instagramu
odatle vole kišu
nisu ludi da izađu iz brloga

Nema komentara:

Objavi komentar