26 studenoga 2023

nisam ni skužio da smo promenili Team!

22. novembra Sunce prelazi u znak Strelca
(niko mi nije rekao, a ja zaboravio da proverim)
dakle to je to

prvo sam u petak spičio 15km sasvim živahno u novim hokicama
da ne poveruješ koliko nešto NOVO može da motivira
sve tu negde oko pet minuta a osećaj kao da je 5'10''
nebo i zemlja
vratio se kući, stigle saucony
taman za sutra, rekoh
u subotu odem 10km, nešto manje ambiciozno ali opet čilo i živahno
dobar osećaj
ove nove moraju stići do 64km da bih mogao a nosim sa starima jednu levu drugu desnu
i obrnuto naravno
par godina sam imao asics CZ i ZC, crveno zelene i zeleno crvene

i sve je teklo po planu i razmišljam kuda bih mogao u nedelju (jutros) kad oko ponoći mi nešto čudno u stomaku
grčevi bol malaksalost, bled ko krpa
proliv prvi drugi, vratio se u krevet, ležao budan 2-3 sata, još gore u stomaku kleknem u wc i ispovraćam se kao stoka
posle toga i dalje budan, zaspao možda sat vremena, ustao polomljen kao bambus
biće od ove nedelje jedno veliko Ništa, po svoj prilici

Nema komentara:

Objavi komentar