28 studenoga 2023

ide Dan Republike

ima ta neka radio stanica koju hvatam preko interneta u aplikaciji Radio Garden, koja se zove Naxi Boem, to je ustvari skup stanica pod okriljem Naxi Taxi ili neke veće korporacije. 
i tu idu ono klasični narodnjaci, oni stari.

pa je prvo išao jedan, neko kaže vino točim a vino ne pijem, srce imam osećanja krijem,
rekoh to je otprilike kao moja ljubav ka trčanju, uglavnom mi se čini da džabe trčim.
umem da pravim planove i da kupujem patike ali kad dođe do treniranja sve se negde raspline.

i odmah za njom druga pesma u kojoj ide bili smo drugovi, pa ljubav probali, sad nismo ni jedno ni drugo.
fakat sam bio zaljubljen u tu biciklu, tojest te bicikle, jer ja sam kao šeik morao imat desetak.
i lepo nam išlo, delovalo da vole i one mene i onda uslediše padovi i lomovi i ostadoh večno nezadovoljan, koliko god kilometara prešao, i na koju god bilo stranu, i jedino me ponekad dobar prosek uteši, no to je bogme opak iyuzetak 

(nikada se neću naviknuti da su ovde zamenjeni y § z)
evo sada me je i glava zabolela dok sam tražio kako da zamenim ove opcione znakove u vrhu, kada stisnem ctrl + =?*
PRORADILOOOOOO
a čak nije ni ctrl + nešto, nego je command + nešto, samo još da znam čemu služi ctrl 🧐
(idem pitat chatGPT)
malopre su mi sve izlazili neki nenormalni značići i ništa od nacrtanog
mislio sam da sam džabe kemijao po postavkama i da ništa nisam uspeo"#$%&'()=?
haha sve radi
a gle gore ono y & z kako li je ispalo, ko će to sad znati?

uglavnom sutra je lep i sunčan dan ali sa +4 umesto +10 pa ću umesto buffa morati zimsku kapu na glavu ne bih li zatvorio ove rupe na glavi, jer kad jednom promaja uđe u mozak...
imam još samo tri dana, NE3eE3E, novembar ima 30, dakle imam još samo dva dana pa ću pisati o brojkama.

Nema komentara:

Objavi komentar