29 listopada 2009

fajt or flajt

setio sam se makar jedne zaboravljene teme!
(zašto sve mora da se analizira i objasni?????)
to grupno jurcanje, bilo da je trka, trening, trčanje, bicikla, skijanje, vožnja autocestom...
gde je tu nauka da mi pomogne sad kad mi je potrebna?!
evo opisa, lakše je čitati strip nego knjigu :-)
dakle sa jedne strane me pretiče kolona vozila, sa druge strane me prolazi voz (vlak).
nesvesno ubrzavam na bicikli, iz nekog vozikanja dospevam u polu-tempo, brzina mi poraste za 5 km/h.
niko mene ne juri, niko me ne tera da idem brže.
jednostavno me situacija "nosi".
svuda oko mene nešto juri, svi me prolaze.
sve ode, ja ostado' zadnji?
poješće me neka divlja zver, ili će me udariti grom?
zašto kad stado ovaca potrči preko puteljka, zašto odmah baš sve potrče?
i to ne kao kad krenu ljudi na šetnju, nego je kod ovaca to uvek full mazačina, jedna drugu preskače.
nijedna ne voli da je zadnja.
sad se dalje sve svodi na to da li ću ja googlati do besvesti, čitati textove, prevoditi, povezivati...
slobodno nastavite čitanje na http://en.wikipedia.org/wiki/Fight-or-flight_response
tu sve lepo piše... zašto ja (i svako od nas) ubrzam kad je okolo gužva...
maratoni, ulične trke, treninzi, sve naučno objašnjeno.

Nema komentara:

Objavi komentar