23 listopada 2009

vajrus? i napolitanke

možda me je dokačio neki viruščić... nevezano sam zeznuo stomak onaj dan kada sam sedeo na ledenom betonu i menjao menjač (ovo zvuči kao greška, šta ćeš drugo menjati nego menjač?) i od tada me povremeno zaboli sredina onog donjeg trbuha, gde se nalazi bešika to jest mjehur :-) kako mi je nazebo mehur a nije prostata koja je ispod njega i direktnije na betonu, ne znam. no nikakvih drugih problema nisam imao, tek taj blagi bol, čak ni bol, tek neugodnost. čak nisam ni učestalo pišao. par dana kasnije počne mi neko grebanje u grlu, i ništa dalje. nikakve vrućice, kašalj, slinavljenje, ništa, tek samo tako sve mi gorko i ceo dan gladan. kao ono kad ćeš dobit visoku temperaturu, ona prva faza. no i tu sve izostane nakon, nego sve ostane na tom grlu. ja išao na pešačenja (češće), jogginge (retko) i biciklu (retko) i tako mi se to povlačilo nekoliko dana. onda shvatim, da kad malko vratim film, da sam u stvari malaksao, i to iz dana u dan sve više. setim se (!) da sam bio kilav na joggingu u nekom preterano kilavom smislu a ne ono obično umoran. na bicikli takođe, sve se nešto mučim kad vozim malu šajbnu kao da vozim veliku. kada šetam kao da trčim. i sad računam, fakat je bio neki virus, samo ja to nisam odmah shvatio. nezavisno od sedenja na betonu. pa dalje računam, mogao bi i da me prođe, taj virus, jer kažu da grip traje sedam dana pa ležao ili ne ležao, isto ti se hvata. a meni je danas šesti dan. u takvom stanju me je nekako posebno umorilo ovo u zadnja dva dana, gde sam imao 7 sati na bicikli i 2 sata na nogama, umorili bi se i mnogi zdravi ljudi a kamoli ja koji sumnjam da sam bolestan. jutros sam imao tako jednostavan zadatak da zakačim jednu zavesu na plafon, i dva puta sam silazio sa merdevina da se odmorim. zaboleše me leđa, ramena, počeh sav da drhtim kao da mi je celo telo u nekom grču, kao da držim iznad glave teretni vagon a ne zavesu i dve štipaljke. sačuvaj bože. jedino što znam je da neću moći sutra u bgd da bih trčao na adi krug od 7.7km.

u međuvremenu sam sledio savet jednog profija da ako želiš obilno da jedeš, onda jedi povrće. tako ja za doručak jeo normalno dvopek i kikiriki-puter i tunjevinu ili mladi sir ili već..., posle toga kao užinu uglavnom jeo muesli sa puno jogurta i puno voća a vrlo malo ili nimalo nekih instant energetskih zavrzlama jer ovi "novi muesli" sa čoko i kakao i tralala ukusima, to su ti više mleveni keksi nego pravi muesli. sastav je brašno pšenično pirinčano kukuruzno trt-mrt, šećer, biljne masnoće, glukozno-fruktozni sirupi i razni poboljšivači ukusa. čitaj: glikemijski indeks cirka 357. otkud su to muesli? ja kupim na kilo ovsenih ražanih i ječmenih pahuljica, izađe me kilo manje od evra! dodam u jogurt toga + seckanog sušenog voća, poneku kukuruznu pahuljicu (korn flejks) i poneku ekspandiranu žitaricu, a na žalost pšenične klice već godinama nemam gde da nađem. i malo pekmeza domaćeg, ili meda, ili malteksa, ili od svega po malo :-) uglavnom to pojedem pre bicikle, kad idem na biciklu. popodne spojim ručak i večeru pa se uz neke proteine nakrkam tog pomenutog povrća. uglavnom nikakve "teške" hidrate nisam jeo uveče, od hidrata samo povrće. i tako sam zadnjih 11 dana od prestanka leta forsirao to povrće, i eto gde sam stigao, izgubio okruglo kilo iako nisam trenirao ni pola od uobičajenog, i sav ukilavio, dakle usput mi je i zdravlje propalo :-) hitno se vraćam na praline žele sladolede fantu i napolitanke, a svako veče ću do kioska na ljutu pljeskavicu i posle toga u poslastičarnicu na tulumbe i kolu, dok ne izjurim taj virus iz organizma. pobeći će glavom bez obzira :-)

Nema komentara:

Objavi komentar