04 siječnja 2010

3-sat

nije ništa što triatlonci misle, nego je 3-sat satelitska stanica nemačke švajcarske i austrije.
i svake Nove Godine (i prvog maja) puštaju 24 sata koncerata.
ajmo reći rock-marathon :-)
to se zvanično zove "pop around the clock", na čistom njemačkom.
ove godine je, pored par švaba i par nekih "nikad čuo", od rocka išlo sve i svašta od tine turner preko ringo starra i status quo, fleetwood mac i tom petty-ja, queen i eric claptona, i od ne-čistog rocka je bilo od neil diamonda do oasis, a od cajki je bila samo pink dok su ranije običavali puštati i rihannu i beyonce i furtado i tako dalje...

i šta se desilo: da mi je dan kasnije poludeo dvd rikorder i počeo se nešto gušiti, a imao sam skoro popunjen njegov hdd od 160GB. i tako sam se usro da će mi se sve pobrisati pa sam manijakalno tri dana pravio back-up i sve prebacivao na dvd-r, evo do sada sam sačuvao oko 50% jer tu je bilo stotinak koncerata, maratona, i par filmova...
sad već kad sam obrisao deo snimaka, sve je ok, ništa se ne guši i ne zabrljava, a ranije u jednom času su mi se umesto svih naslova pojavile ##### ii morao sam SVE stvari koje sam imao snimljene da ispočetka preimenujem da bih se mogao orijentisati šta je šta. čitav sat posla! :-( moram što pre kupiti još jedan paket od 50 dvd-r jer sam sve potrošio.

evo još par dana treninga pa ćemo kad budemo odmarali od trčanja - dan pred ili dan po Božiću - da skoknemo do Bgd u mega nabavku. po prognozi bi trebalo da bude sreda-četvrtak toplo pa možda opet opalimo i neku vožnju bajkovima. šta sam ih džabe detaljno čistio i podmazivao ako ih sad odmah nećemo isprljati...

ali kad Status Quo sa 60 godina pevaju Just Supposin', što je nekada bio rock and roll, prašteći klasičan... ljudi moji, to danas oni tako veselo tralala pevuckaju da bi ladno mogli sa tim svojim bivšim rockom na Eurosong :-)
jebote ko Abbu da slušam, neverovatno.
a i Ringo Starr je malo unca unca mehanički kao pop pevač iz lutkarskog pozorišta.
a šta ćeš, čovek je bubnjar, to je među muzičarima isto kao kad dođe traktorista na pariz dakar.

Nema komentara:

Objavi komentar