07 siječnja 2010

PURPLE HAZE (christmas, part II)

od jutros nijedan normalan mejl i samo desetak spam ponuda za viagru i penis enlargement

- hej Džo, gde si kren'o, sa pištoljem u ruci?

- kren'o sam da ukokam dragu, muva se sa nekim, dole u gradu...

kad me niko danas nije ubio, smatram da sam dobro prošao
na sve strane pucanje, u gradu petarde, u selima lovci sa zakrvavljenim očima
svi nešto proslavljaju (?)
valjda misle "ako Ga odmah danas ne ubijemo, neće biti ni Uskrsa?"
rokaj brale, samo mene nemoj - trčim i molim se

krenuli smo zajedno, razdvojili se posle 2.250 km i nekim čudom se par sati kasnije susreli na keju i dokaksali zajedno kući
ppffuj, rekoh ja, kad sam Je (Ju) sreo na božić, viđaću je tokom cele godine, i fino smo se nasmejali
total 2h22', NEplanirane polu-dužine, jer smo se danas nadali bicikli
no oblaci, kiša, magla, kišica, trt, mrt, i šta ćeš...
ona je napravila krug na desno a ja na levo, i nakon razdvajanja pa do sretanja smo tako zajedno napravili oblik srca

pa ne znam, možda sam prešao ... 26km?
moram konsultovati karte +++++++++++++

imao sam dobrih 650-700m uspona, a kad ja tako izračunam, uglavnom je 800...
pola po asfaltu a pola po blatu i nešto makadama
s jedne strane me baš briga, a s druge mi je interesantno da sam ubo baš 26, jer je to u miljama = maraton

imam nekih detalja (...) no ako ih zapamtim to ću sutra naškrabati
kako kažu, na božić "valja da se sve započne"
eto tako, ja sam "započeo" maraton, pa ću ga valjda za tri i po meseca i završiti (!)
lola je pretrčala 22km što je gotovo spektakularno jer je do sada trčala tek po desetak km,
dakle ovo je za nju kao da sam ja pretrčao 45km...
kapa dolje, ruke gore
(klap, klap, klap)

Purple haze all in my brain
Lately things don't seem the same
I'm actin' funny, but I don't know why
'Scuse me while I kiss the sky ...


Nema komentara:

Objavi komentar