20 ožujka 2012

i opet Proleće

zbog prestupne godine i februara od 29 dana, proleće je došlo 20-og marta, umesto uobičajenog 21-og... sve se pomerilo za jedan dan, tj datum, a u stvari se ništa nije pomerilo nego je došlo u svoje vreme, koje mi iz godine u godinu nazivamo drugim satima danima i minutima. 

ja sam na FB naškrabao novu belešku (kalimero-trening) i zamaskirao je linkovima na raznoraznu muziku koje sam se večeras slučajno prisetio. 

još 4 dana pa mrak više neće padati u 18, nego u 19. no zato neće svitati pred 6 nego tek pred 7? oduvek sam se radovao tome što će dan s početkom proleća "trajati duže", a sada mi uopšte ne znači to večernje pomeranje, i nekako mi više smeta što će svanjivati kasnije. taman sam navikao da doručkujem sa izlaskom sunca, a od sutra će to opet postati mrak i kraj noći, i doručak će biti čekanje praskozorja uz lampu! kao da me neko vraća nazad u zimu :-(

Nema komentara:

Objavi komentar