27 srpnja 2012

greška

juče sam pobrisao stare statuse sa FB-a a da ih nisam ovde prekopirao, pa sad mogu da se setim samo jednog koji je za to bio dovoljno interesantan, išao je otprilike ovako:
 
~~~
celog života sam mislio da pesma od G'n'R ide
"Take me down to the paradise city,
where the grass is FREE and the girls are pretty"

i tek danas sam slučajno saznao da ide
"where the grass is GREEN..."

e sad zašto li sam pretpostavljao da Eksl peva
"vodi me tamo gde je trava besplatna...", ne znam!
uglavnom oduvek sam smatrao sebe za onako finog momka
~~~

to je bila ta greška, 
a danas je ispao dan za trčanje, opet
i eto ga opet neki deža-vi
(ovakav je valjda svaki dan onima koji treniraju "po planu"?)
dakle isto kao i pred poslednje trčanje,
i danas smo u rano jutro vozili 2.5h,
a dan ranije sam se razvalio na bicikli
(juče 108km MTB-om sa 1700m uspona)...
jedino što sam taj poslednji put odmarao pola dana, pre trčanja,
a jutros sam imao vremena samo za lubenicu i presvlačenje :-)
i pretrčao sam tih istih 11km, preko brdašceta/šume gradskog parka


sve skupa je to bilo ovako zamešano:

3km po gradu/trotoarima, 
2km po travi/zemlji,
1km po "kockicama", 

1km neravne staze u parku,
a preostalih 4km po pristojnom asfaltu.
i naravno sa 100-ak metara uspona!
vreme 42'53'', minut brže nego u utorak!


kratka analiza kaže da sam prvih 3.3km pretrčao 20'' sporije,
osećao sam zamor, trome noge, i video da pravim sporije korake
uzbrdo sam ustrčao za 4'42'' umesto za 4'48'',
spust je bio takođe par sekundi brži, i onda je usledio povratak
sav onaj vetar zbog kojeg sam izgubio vreme u odlasku,
sada mi je bio za vratom, tek da mi bude još toplije :-)
poslednja 4km sam prezujao za skoro minut brže,
valjda sam se konačno bio zagrejao, a nisam ni usporavao prema kraju
sunčanih 26°C je definitivno klima koja mi odgovara,
bar kad se radi ovako o kratkim trčanjima, do sat, sat i nešto
e sad, da nije bilo trave, trotoara, brda (zamor zadržavam!),
možda sam mogao to i za 42', i još 10km (samo računam...)
istim tim tempom bi bilo još 39', dakle 1h21' za polumaraton
to je bio eto baš TAJ ritam, čisto da znam, da sam svestan

čak me ni noge nisu bolele, mada je jutros bio sasvim fin tempo
zbog moguće kiše smo 5-ti dan za redom išli MTB-ima,
što mi je puno umarajućije (?) od trkačke koja je 5.5kg lakša
no u svom tom troboju, najteže će mi pasti kraj dana
danas radimo do 18h i imamo zakazanih klijenata,
dakle sledi još 4 sata izometrijskog mučenja i kočenja
bar će to biti kraj radne nedelje jer sada preskačemo subotu,
pa sa "verom u vikend" možemo lakše da prođemo kroz pakao petka
nadam se da će za vikend biti lepo vreme za vožnju?
... i ne dovedi me do zla nego me spasi iskušenja,
kao što reče jedan stari hit.

Nema komentara:

Objavi komentar