18 srpnja 2012

operacija uspela, pacijent umro

tvit, tvit...
"trčao 14km, valovit teren, nešto ispod 1h
noge - katastrofa!"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
a sada malo više detalja...
prvih 3km sam jedva prešao, još sledeća 4km teških nogu,
u povratku istih 4km za 16', i rastrčavanje po keju sve do kuće
plan i jeste bio 14km za 1h, ali da mi bude lako
zašto nije bilo tako lako, ko će ga znati
na 2.2km od kuće sam imao na štoperici 50'00''
računam kako mogu da nastavim jače do kuće,
i imaću "rezultat" oko 59', no treba se lomatati po travi
zar nije bolje da pretrupćem lagano taj zadnji deo,
i završim za planiranih sat vremena?
gde piše da ako imam u planu 60', i mogućnost da 
to obavim za 59', da uvek mora da bude brže i jače?
hajde bar sam jednom iskušenju odoleo, i to je uspeh
no ne bih ja odoleo da mi je sve išlo kao podmazano
jer plan je imao 2 varijante, sat i po, i sat trčanja
obzirom da sam zaključio da sam premoren,
odmah sam nekako sa starta znao da će biti ova kraća verzija
no kada sam na tačku km7 stigao nakon 30'40'',
prosto sam bio nespreman da razmišljam o dužem trčanju
jer gotovo uvek kada ovde dođem za 31' i ispod,
ja završim polumaraton za 1h30' ili manje
ipak je ovaj prvi deo najteži, uzvodno, bilo je i vetra
eventualni dodatak 3.5+3.5km dalje istim putem ima par kupsera,
ali je sve po lepom asfaltu i taj deo je brži od prvog,
a povratak ovih 7km je blago nizvodno (i uprkos travi
u zadnja 3km, ili 2.2km, zavisi gde siđem na reku, 
i gde izađem nazad u betoniranu civilizaciju)
i po pravilu brži od odlaska iako sam već dosta pretrčao
negde oko tačke "5km do kuće" sam čak ugledao mogućnost 58'
jedan km je ispao 3'58'' i pomislio sam da bih tako mogao do kraja
no nisam imao volje za jurnjavom, nisam bio svež
drugo je kada si odmoran, izletiš na asfalt kao bik u arenu,
nijedan napor ti nije preveliki i na svaki bi dodao još malo
evo, na brdovitijem terenu sam pre nekoliko dana prošao
10-ti kilometar za 39', a danas je to bilo 43' na tek valovitom
10% manja brzina, a osećaj u nogama sličan
telo je tek započelo adaptiranje na ovu zimu, a danas je opet upeklo
sad će mi opet trebati par dana, da se naviknem nazad na vrućinu 
bosanac u kanadi, bosanac u floridi, pa jovo nanovo
no hajde, bar jednu stvar sam danas prelomio
OTPADA I ONIH 5% ŠANSE DA TRČIM TARTANTON
ne treba se trpati tamo gde ti nije mesto
prepustiću taj događaj trkačima, maratoncima, ja to nisam
ja ipak vozim biciklu evo već nekoliko meseci, 
ponekad potrčim (nešto preko 100km u zadnja 2 meseca)
ali to je nedovoljno da bih normalno završio maraton
PLUS što je u subotu najavljeno 35°C, nije baš za putovanje
PLUS što je start u 20h kada ja već zevam i razmišljam o krevetu
ponekad sam zimi trčao noću, svaki put mi je 11km/h izgledalo kao 13km/h
i svaki put kad dođem kući posle sat vremena i pretrčanih 11km 
ja pomislim "vaaauuuuuu, pa ovo je neverovatno!
a toliko brže je izgledalo..."
ipak su to prvenstveno trke za ljude koji žive tu blizu, 
odnosno za one koji imaju neki motiv da se zbog toga žrtvuju 
da sam redovno trenirao, da sam zdrav 100% bez problema u leđima,
da sam u onoj normalnoj formi 365/365, i ja bih upao u II grupu
poleteo bih tamo sve petama u guzicu, da trčim i ja
znam koliko je kada se 3 sata podeli na 37 delova,
dovoljno je samo stiskati prolaske i pratiti razliku (ako postoji)
trčao bih takve krugove dok mogu, nadam se do kraja

1 komentar:

  1. I meni po mraku tempo izgleda puno brzi. Mozda jer je vidljivost slabija pa se cini da prolijeces pored drveca i ostalog

    OdgovoriIzbriši