17 srpnja 2012

zima, bre

zima je počela sa + 39° stepeni Celzijusa
kojih nismo dočekali
naime za Nedelju je bio najavljen Toplotni Smak Sveta
jutro začuđujuće hladno
obično u najvrelijim danima svane 25-26°
ovo je bilo 21°...
krenuli mi, neki vetar divlja sa severa, otkud sa severa???
idemo uzbrdo a hladno nam!??
spust u Brankovinu je tek bio katastrofa, led ledeni
čoveče dal' će danas biti onako toplo? 
mislim, jel' moguće? 
prođe sat, dva sata, ništa, i dalje hladno
long story short, nakon Dužine smo se vratili kući oko 14h,
i bilo je 26°, a severac je duvao i dalje
navodno je popodne i uveče trebalo da dođe do...
pljuskova, grmljavina, nepogoda, užasa
i od svega toga nšta
e Ponedeljak je bio hladan kao u najavi, max 23°
poklopio mi se sa idejom da bih mogao "jedan dan lagano"
pa ne da je bio lagano, nego sam se jedva pomerao celog dana
danas slično, iako smo išli bajkovima na planinu
neki osećaj totalne usporenosti
kao da mi je neko stavio osigurač na puls 99.99
ono kao cena u supermarketu
i taj ružan osećaj dvocifrenosti
odvratan
kao da mi je neko ugipsao srce
eto tako se osećam
a tako je sve fino išlo na onih 34° i na 35°
još sam i trčao, i čak bio srećan na toj vrućini
mrzim zimu
to jest, ne mrzim zimu u sred zime 
mrzim zimu u sred leta
mogao bih popodne na jedno kratko trčanje
ono, da mi malo bude toplo
čekam da dođe do bar 25°, ako će uopšte dotle stići...
idem da odigram jedan Sunčani Ples

Nema komentara:

Objavi komentar