28 listopada 2012

pozitivno -

gledaj stvari pozitivno, bar je bila temperatura u plusu
mislim, šta bi bilo da je zahladnelo na minus 10?
dalje, gledaj još pozitivnije:
nije bilo veteranske kategorije pa si ostao bez pehara i medalje.
ALI!
zaradio si pare! 
ionako se uvek žališ na prepune kutije medalja,
i na pehare koji su postali kolevke prašine,
a para, para nikad nije previše?
dobro, dok god ti fale za nešto pametno , nije previše.
ako se ikada budeš razmetao parama, 
to će definitivno značiti da imaš previše.
a dotle ćuti i uzimaj, neće se baciti.
znaš koja je najgora promaja? ona u džepovima.
dakle prvi put u životu pišem blog iz pozicije bogataša.
zanimljivo, baš.
no moram ostati priseban, moram ostati JA.
ne smem da dozvolim da me novac promeni, to nikako.
ni slava! ipak, na podijumu sa Bogićevićem, 
nije mi se nikada dogodilo?
možda eventualno na Cerskom maratonu,
ali tada je na podijumu stajalo prvih 20,
tako da se tu popeo i kurta i murta, 
a to kažem naročito jer sam ja bio baš onaj 20-ti :-)
evo već sam počeo da se razmećem, 
pominjem uspehe i trijumfe, to je od endorfina,
to je od novčane inekcije koja podiže hormone sreće.
i taj osećaj moći, uhhhhh! 
da je frojd bio srbin, izmislio bi ego, super ego, i ego u P.M.
i zaradio bi zbog toga puno više para.
a para nikad previše, sve dok ne nakupiš previše.
e onda postane previše, i za one koji misle da previše ne postoji.
a da sam se smrzo (po vuku, piši ko što govoriš,
dakle ko Torbarina) - smrzo sam se.
stomak mi krči već 5-ti sat za redom, 
srećom nisam posećivao onu prostoriju, još uvek.
mada mi je jako sumLJiv osećaj u trbuhu.
sad se to tako kaže, nije više sumnjivo, sumnjičavo,
sada se piše "crv sumLJe". baš originalno.
valjda zbog bliskosti sa smuljati, pa se došlo do sumljati.
a video sam i obrnuto, "dimNJeno meso"!!!
ma nema čega nema, ovaj internet je zajebao stvar 100%.
i sms-i. jer se prešlo sa govora na pisanje.
do pre deset godina skoro niko bre nije umeo da drži olovku.
i sad im daš telefon za dinar, i šta će, 
dobiju 1000 sms-a besplatnih u mesec dana.
TREBA TO ISKORISTITI!!!!!!!!!
i šta će čovek nepismen, on krene da piše, pa šta ispadne.
NESUMLJA da uopšte tu može da dođe do greške.
i dokle god ga onaj s druge strane antene razume,
pa pretpostavljam da greške ni nema?
ako ni onaj drugi NESUMLJA da je ovaj nešto pogrešio, 
šta ću ja tu sad da gunđam?
i onda svi lupe neke titule, one ih brane od svake SUMLJE.
jutros vidim neko nekom ostavio neki komentar,
vidim neka fina slika profila, neka teta utegnuta.
a napisala nešto da ti se creva izvrnu ko trula čarapa.
kliknem na profil, kad tamo pod zanimanje piše
"software developer u ... firma & co."
LOL-čina, što bi rekli klinci, za sve cajke "sa fakultetom".
baš bih mogao da turim gore nešto, tipa "nobelovac".
mislim, ima neki keks, zove se Noblice,
pa ako bih to jeo pojačano, postao bih nobelovac? perhaps?
jedino šteta što je prepun margarinčine i ostalog otrova...
a sve ovo što pišem, nikad ne bih ovim tonom, ne ne.
nego me je danas uhvatilo, porasto mi taj ego,
valjda od ovog obogaćenja na trci, biće da je to.
moram ići kod doktora da mi uklone tu ego žlezdu,
jer zadnja stvar koju želim, to je da se promenim,
da me novac tako izmeni i da postanem neki nad-čovek.
iber menš, tako kažu. ti neki švabe i hitleri i ničei i co.
a ja nisam nikad bio iber-menš, eventualno Ibar-menš.
to bi bio onaj menš koji vozi biciklu Ibarskom Magistralom.
e taj sam bio, ali vidiš, ima sličnosti, ne samo u nazivu.
tutneš mu neko malo bogatstvo u džep 
i očas se izjednači sa onim imenjakom, bezmalo.
ali gledaj stvari pozitivno.
pa i drugi trče trke, zarađuju pare.
jednog dana kad se svi obogatimo, bićemo svi isti.
i ja neću morati na operaciju eg... eg... Ežne (?) Žlezde,
jer će svima egoi biti na STEREO-idima, i eto, super.
dok god ima u meni osećaja krivice, to je dobar znak.
ima nade, to je ono pozitivno.
ili ima i druga mogućnost, ako se ostali ne obogate.
odem sutra u prodavnicu i kupim 2 džaka pseće hrane.
dođem na nulu (polaznu tačku pre trke) i eto,
opet se izjednačim sa ostalima. 
RAZ-bogatim se! e tako ću! što je sigurno, sigurno.
gledaj stvari pozitivno, nisi dobio proliv, onaj pravi.
a ovaj večerašnji proliv od reči nećemo računati.
ili treba reći "rečni proliv"? 
Ibar-menš, Rečni Čovek, rekoh. 
buć...

Nema komentara:

Objavi komentar