03 listopada 2012

RETARD !!!

sad ko će tu biti pametan... nakon što sam u nedelju pretrčao na TRCI dužinu polumaratona za nepunih sat i po, danas sam na TRENINGU pretrčao apsolutno istu dužinu za 1h26' :-))))))))))))) ajmeeeeeeee :-P dakle juče smo vozili okruglih 6 sati, na teškim MTB-ajkovima, i još nas je pred kraj uhvatio pljusak :-( jutros nismo imali ni sekund vremena, kakva crna vožnja, već kad je svanulo u 6h30 smo bili u dvorištu i u toj novoj kući, u pokušaju da što više uradimo dok majstori ne dođu. skidanje stare boje sa prozora, skidanje lajsni uz zid, da bi mogli majstori (novi) da okreče zid (umem i ja ali nemam vremena) pa sam još menjao jednu dasku u podu koja je bila natrula, i tako skoro do podne. Lola već na poslu, meni ostalo par sati lufta za ručak, ma kakav ručak, odoh na trčanje. skuvao jaaaaaku crnu kafu, pojeo parče torte (ostalo od juče) i seo na stari city-bike. odvezao se 4km od kuće do izlaska iz grada (prednost malog grada, hehe) i tu vezao bic za neki saobraćajni znak, i krenuo na trčanje.

ideja je bila, pa, poprilično neskromna! mislio sam da otrčim 21 km i to tako da krenem prvi kilometar brže, drugi sporije, i tako do kraja, da menjam brzinu za malu nijansu, kao kad na polumaratonu poželiš nekog da "otkačiš" pa napraviš promenu. valjda sam bio inspirisan nedeljnom trkom, kada sam sa Marianom napravio isto :-) a PLAN BE je bio da skratim PLAN A, ako mi ta zamisao bude delovala preteška, pa da napravim, otkud znam, 18, 15, 14, 11 (nedajBože!) kilometara takvih promena, mada sam potajno gajio nadu da ću izdržati do kraja... 

i sad, da nikog ne gnjavim sekundama, nekako je to krenulo prema vetru i blago uzvodno, preko nekoliko kupsera, sa "bržim" kilometrima oko 4' i sporijim kilometrima između 4'14'' i 4'35'', a u povratku sam osetio to "nizvodno" i vetar u leđa pa su brži kilometri išli oko 3'55'' (više-manje) a sporiji su išli oko 4'05'' do 4'10''. pred kraj me je stigao neki čiča sa brkovima kao Kraljević Marko, na nekom MTB-u, pa smo malo opleli priču... kaže Čiča - pa kako brzo idu ovi profesionalci, ako ti ideš ovako brzo??? a ja u tom času počeo da mrčim predzadnji od "bržih" kilometara, i da trošim ono malo viška energije što mi je ostalo. sve ja njemu lepo objasnim, i kako ja to mogu da pričam dok trčim tako brzo (taj km za 3'46''), i kako sam na zadnjoj trci trčao sa prijateljicom ćaskao kao u kafiću a ne na trci (poslednji od sporih km za 4'01'') i na kraju nismo puno ni pričali jer je Čiča zaostao a ja sam svoj poslednji km polumaratona pretrčao za 3'33'' :-)

plan je bio 1h27'' jer sam video da sam prvih 7km pretrčao za 29', u drugih 7km sam imao par oštrih kupsera ali su kilometri bili tako raspoređeni da sam imao 4 "spora" i 3 "brza", dakle manje žestoka kombinacija, i to je prošlo u preko 29' i to dosta, ali sam zato zadnjih 7km pretrčao za tek par sekundi preko 28' i tu je došlo do tog dobitničkog preokreta u odnosu na Plan i na Štopericu. brate, nisam osetio napor, blebetao sam sa tim čovekom koji je vozio desnom stranom dok sam ja trčao levom, i prosto nisam ni primetio da sam za toliko podigao tempo!

e sad, ako ima neko pametan, neka mi kaže koliko ovaj trening vredi na Trci, koliko Polumaraton ja imam u nogama, ako sam ovo otrčao nakon dana sa 6h na bicikli, nakon jutra sa 4 sata sa sekirom i špah(t)lom u ruci, i dobro, nakon jedne kafe :-) kako bilo, popravio sam SB (Season's Best) sa 1h28 na 1h26, i to totalno neplanirano i neočekivano. valjda sam previše radio sa ovim majstorima, pa sam zbog toga manje vozio/trčao, pa sam se zbog toga više odmorio od bicikle/trčanja, pa su mi zbog toga prosto nekako "legli" svi oni treninzi od zadnjih mesec dana, i tako sam se na neki način "odmorio", iliti taper-ovao, ili već šta, ko će ga znati? (samo neki šofer ljut, što me prstom prati - to je već poznati refren sa ovog bloga)

sad me naravno ništa ne pitajte, nemam pojma ni koliko ću trenirati, voziti, trčati, sutra treba kupovati podove i ukrajati prema zidovima, zakucavati lajsne uz zid, sačekati limara da popravi krov na šupi i da postavi nekakve "vetar-lajsne" na letnjikovcu, pa ako bude u Radnji posla onda i to, i tako u krug, ko zna šta će se desiti do sledećeg vikenda... možda se sticajem okolnosti dodatno odmorim i odem na tu trku od 10km, pa još pogodim neki Bingo ispod 37 minuta, a možda opet odem na tu trku pa je pretrčim za 40' sa nekim patetičnim luzerima i zaletačima, ma ko to može znati??? (samo neki šofer ljut, bla-bla-bla, hehehehe)... :-P

bumo vidli, mada, znajući kako stvari funkcionišu, što više nešto najavljujem - manje su šanse da se to uopšte može dogoditi :-/
dakle bolje je da ćutim i planiram nešto drugo, jer samo tako mogu da odem na tu trku :-)

Nema komentara:

Objavi komentar