05 siječnja 2013

88

rekoh ja da ovo ovako dalje ne može, 
ako sam u ponedeljak (na Staru Godinu) trčao 32km i u četvrtak trčao 36km, 
dakle sledeće bi bilo 40km :-) 
ma hajde, gluposti. 

od zadnjeg dana odmora sam vrteo ili trčanja od par sati 
ili vožnje MTB-om u planine po kiši i hladnoći, 
tako da nisam baš odmoran za neke bogzna egzibicije i mazohizije.
i danas ogladnim ko vuk, a kažu da nikad ne ideš u kupovinu ako si gladan :-)
nakupovali svega i svačega a kad sam video frižider sa slatkišima, 
sve mi se zabelelo pred očimaaaaaaaaaaaaaa :-)
dajte mi jedan indijaner i jednu krempitu i dva tiramisua i jednu ovu tortu,
ne tu nego ovu do nje, ustvari dajte mi obe :-)
i još bili neki pudinzi sa šlagom na akciji, daj i tuce tih čašica, neće se baciti.
i kad smo došli kući, kad sam na to sve napao kao uuuuuuuu-usisivač!!!!

e onda me drmnuo insulin pa mi se prispavalo, 
seo za laptop i pokušavao da nešto napišem pa mi se na kraju sve obrisalo.
bolje da sam odspavao, no nisam... 
a kiša padala pa prestajala, nebo crno ko da će govna da padaju...
obučem se onako malo "tanje" jer je pokazivalo +9, neviđeno.
idem da vidim kolko vredim, što bi Jozo rekao "kolko ideš tolko vridiš"
da pojurim malo brže, ako dadne bog da pobegnem kiši...
obzirom da je pored reke blato, prođem kroz pešačku zonu,
srećom zbog lošeg vremena nije bilo skoro nikog, pametan svet sedi u kući.
neko mi maše sa dve ruke, prepoznajem Kaću i dok sam je prepoznao,
i uzviknuo "Eej?" a ona će Eeeejjj..." mislim se - ajde me i ti zezaj, 
samo sam isplazio jezik da shvati da sam u nekom transu, 
i otišao dalje sa smeškom na usnama.
bar da viknuh curi srećna NG no nije mi palo na kraj pameti...

naravno posle pola sata je opičio pljusak kao iz kabla,
a baš me briga, nakon one vožnje sam postao jeltako pametan,
pa odmah rekoh sebi "proći će ovo za sat vremena, a ionako ću se vratiti po suncu"
e pa sunce sam mogao samo da sanjam ali bar je pljusak brzo prošao.

dakle kad idem TAJ trening, onda imam TU Tačku, na 7km od kuće.
to mi je najvažniji prolazak i projekcija, pa nakon toga trčim još 3.5km blago uzvodno,
tu okrećem i opet se vraćam na ONU Tačku, očitavam prolazak na 14km,
i dalje se bavim računicama koliko će mi tačno trebati do kuće.
obzirom da je povratak nizvodno, trebalo bi da je brži, ako ne puknem.

i zaista, prvih 3km kroz grad sam prošao za 13'02'', a vratio se za 12'53''
sledeća 2km kroz predgrađe sam prošao za 8'18'', a vratio se za 8'10''
sledeća 2km izvan grada sam išao u odlasku 8'30'', a u povratku 8'16''
i najudaljenija 3.5km koji su najviše nagnuti, 
na tamo sam išao 14'58'' a nakon okreta se sjurio istim putem za 13'53''.
SAVRŠEN "negative split", i total Polumaraton za okruglo 1h28'00'' :-)


došao kući sav isprskan i blatnjav kao da nisam ni video asfalta,
ali šta ćeš, takvo je doba godine, a i ovi pljuskovi baš zaređali...
na slici Ja nakon treninga, na nogama Puma Belus koje mi uglavnom
služe za ovakve buđave vremenske uslove, prešle su već 1300 km
ali se još uvek dobro drže, naročito Good Year guma na đonovima.

Nema komentara:

Objavi komentar