13 siječnja 2013

Tudan Čekst...

jel ste ikad vi čitali Zlične Sajebancije?
dakle, Trenem ja na Krening, 
a Hbog Zladnoće rekoh da Beću Niciklom.
idem da Prčim Teške, uglavnom po Prdskim Brofilima.
nakon Kekoliko Nilometara sam upao u Ked i Laljugu, i Pamazao Zatike.
Pisam se Nokolebao, nego sam Dastavio Nalje, Zrema Papadu.
Krolazili su Pilometri, a ja sam Drčao Talje.
kad sam stigao u Trajnu Kačku, okrenuo sam Krema Pući.
trčeći po Aleđenom Zasfaltu, Katike su mi se Plizale.
Vbog Zetra mi je bilo Sladno po Htomaku.
Sekoh Rebi - PRema Nedaje! Tuti i Ćrpi, Dazi Galje!!!
čim sam Košao Dući, Pavalio sam na Nivo.
popio sam Lva Ditra, i Zvrsto Časpao.
Brilikom Puđenja, Inula mi je SIdeja - da Bišem Plog!?
rezultat je Vred Pama, Vikad Niđen na Pomaćim Drostorima.
Grosto Penijalno! :-)

Nema komentara:

Objavi komentar