24 siječnja 2013

deblje, brže, jače

juče opet "jedan od onih dana"
po pravilu najbolje treninge otrčim treći dan nakon Dužine,
pa je bilo za očekivati da proradi šema nedelja-sreda.

takođe uvek štima kad je u ta dva dana između bicikla,
a i to se poklopilo sa dve vrlo jake tempo vožnje
koje nisu bile predugačke (ponedeljak 2h31 + utorak 2h30).

i juče odem na brzaka na trčanje,
na jedan od default kružića kada nemam viška vremena.
nekoliko oštrih uspona Poparskim putem i nakon 7km
zaokret desno na 4km dugačak blag spust u Sedlare, 
pa odatle još 4km kroz predgrađe i sâm Grad do kuće.

raniji rekord mi je bio 1h06 na tih 15km, 
a ove zime sam jednom napravio neočekivanih 1h05.
ne znam šta mi je bilo, obzirom da imam 3kg viška?
jedan frend ima teoriju da to nije sve Mast, mada, ne verujem u to.
a opet, kad može Mrki da me dobije u Krašiću,
zar to nije dokaz da i mast može da posluži za brdsko trčanje?
njemu sam tada napipao podebeo "pojas za spašavanje" :-)

e ali, juče nisam tek tako samo ponovio 1h05.
ne ne, naprotiF...
juče sam natočio sve uspone i do najviše tačke stigao za 33'30'',
da bih se odatle do kuće spustio za 31'30''. BEZ ŽURBE!
u idealnom rasporedu snage treba gore doći 
za 34.5-35 minuta, i strčati za 30-30.5 minuta.

ja sam pokušao samo da napravim PB uspona, a posle šta bude.
nisam hteo da se lomim nizbrdo i izazivam povredu,
jer mi je zimus levo koleno pravilo probleme,
nakon treninga u kojima je bilo puno točenja nizbrdo.

tako sam "samo strčao" ta 4km i tu svesno žrtvovao minut,
i odmah nakon toga u sledećih 1.5km još pola minuta.
e dotle sam se toliko odmorio da nisam ni primetio da ubrzavam,
i kada sam došao na kilometar od kuće sa 1:01:25,
pomislio sam - pa šta? zadnji km za 3'35'' i eto ga :-)

vrlo čudan način da izjednačiš rekord staze, ali eto.
fora je da sam na poslednjih par trčanja osećao nešto,
neko klecanje u skočnom zglobu, i bol u dupetu,
kao i na poslednje dve vožnje, i to onako jači bol.
juče odjednom ništa. 
dobro, nije baš ništa, ali, skoro ništa.

danas je poslednji dan pred najavljeno novo zavejanje,
i poslednja prilika za biciklu, pred malo dužu pauzu.
AKO je verovati meteo stručnjacima, 
koji češće fulaju ceo fudbal, nego što postignu zgoditak.

Nema komentara:

Objavi komentar