15 siječnja 2013

Problem(čić)

"Problemčić" bi se odnosilo na onaj isti problem koji imam par godina i kojeg nisam ni pokušao da "medicinski rešim", nego čekam da prođe sâm od sebe. 

a on, tvrdoglav, jeb'lo ga Nebo, k'o da je Ovan u horoskopu... danas na vožnji, opet se pojavio niodakle (kad ste zadnji put pročitali reč "niodakle"??) i u zadnjih pola sata me je (bogme) solidno namučio. 

samo mi tresne neku Struju kroz desnu ložu ili ahilovu, do granice da mi cela noga "klecne" i u stotinki (sekunde, naravno) prosto otkaže, no srećom u sledećoj stotinki (sekunde, naravno) taj "strujni grč" nestane, pa mi tako dozvoli da produžim dalje. 

mic po Mic sam se dokotrljao kući, uz neki prosek "ni tam ni vam". 

naime, realno sam očekivao 26-27 km/h, obzirom da sam uzeo neki traktor-a-ne-bi-ciklu, koja je 1.5-2 km/h sporija od obične MTB bicikle sa polu-slick gumama, a koja je pak 2-2.5 km/h sporija od trkačkih bicikli.

sad, ko god nije nikada vozio ovim putem, mogu mu satima objašnjavati profil i podlogu i vetar i koješta, no džabe. samo onaj ko je seo na biciklu i tuda odvezao Jači Tempo, može da zna šta ovi podaci znače. tako da, bolje je da se pre-fokusiram na opisivanje napora, osećaja, a ne na stazu iliti relaciju?

28 septembar!!! 
nalazim isti ovaj trening u dnevniku, kada sam u cajtnotu između rada sa majstorima (na novoj kući) i odlaska city-bike-om da u rancu ponesem ono malo žuto kuče (Lane) koje povremeno viđate u albumima na "tajnom" FB profilu...


... umetuo neki kratak MTB juriš, do eto baš Istog Okreta!

tada sam napravio total prosek 29.7 km/h, na "brzom" MTB-u, što je 3.2 km/h brže od današnje vožnje na "sporom" starom MTB-u sa mega blatobranima i gumama kramponkama. iz Dnevnika deluje da je nekoliko prethodnih dana bilo jednako frenetično kao i sada, standardna "požuri-il-umri" šema...

šta sad to sve može da znači, nakon naučne obrade?
pa eto, ako tih 3.2 km/h razlike shvatimo kao da je između te dve bicikle razlika u brzini oko 2 km/h, to bi značilo da sam oko 1.2 km/h, ajd nek bude 1.5 km/h, trenutno u zaostatku za letnjom formom.

a vidi, i danas, da je svanulo 30 stepeni, da sam se skinuo u kratke gaće i dres, jamačno bih ovaj isti trening odvezao bar 1 km/h brže, tu nema dileme! tako da, nije to neka razlika. kao i uvek što je bilo, moja je forma više neka linija koja nekom svojom logikom vrluda malkice ka gore ili dole, a nikako neka sinusoida koja se u špicevima bogzna uzvisi, a u trenucima odmora potone pod zemlju. 

nije to tako jer se ja nešto trudim da budem po nečemu poseban (umalo da napišem Specijalan, pu-pu!) nego je oduvek tako bilo. ja sam što se tiče Forme bio "tu negde", otkad znam za sebe. nikad uzvišen, nikad potopljen, uvek nekako u sredini svojih mogućnosti i ambicija. 

a šta ćeš... 
valjda je bolje biti "u špicu" 360 dana godišnje, 
nego samo onih preostalih 5 :-)

Nema komentara:

Objavi komentar