05 listopada 2014

13 (nezvanično)

dva dana nismo imali vodu jer su menjali glavnu cev u gradu

prve noći su (u) bojlerima krčala creva
i to je toliko klokotalo da uopšte nismo spavali

druge noći mi se uopšte nije spavalo jer nisam bio umoran,
a nisam bio umoran jer nisam ništa trenirao
a sve to zato jer nisam mogao da se okupam


a čim sam zaspao već je bilo 5 ujutru
pa me Lola probudila da me pita jel idemo na trku

onda sam nešto malo jeo, jer je rano, "pa ću kasnije"
kasnije sam zaboravio da jedem,
pa sam nadoknadio pet minuta pred start trke


e onda mi je bilo muka
a ni onaj litar eiskaffee iz supermarketa nije pomogao

pola trke mi je bilo hladno, a drugo pola još hladnije
tako da je to u proseku polu-prehladno


a nisam ni bio naročito odmoran,
jer nisam planirao trku
pa sam zadnje dve nedelje trenirao ko da mi je poslednje


i tako sam se nešto kao saplitao skoro sat i po, nikad kraja
u cilju su mi rekli da sam 13-ti od 301 ukupno
dakle kako sam se spremao, tako sam i završio, 13-ti

Nema komentara:

Objavi komentar