01 listopada 2014

oktobar

kako buđavo prođe ova buđava godina, da ne poveruješ
hajde kao za utehu, bar se završava bolje nego što je izgledalo
sve se nešto vuklo pa sam se i ja vukao, 
i evo sad kao malčice dodao gas

ono kad sam rekao da ću da popijem 4-struku kafu, nisam
nego sam se napio kefira, otišli biciklama na kratak tempo
ceo dan sam bio na nogama, rekoh preumoran sam za trčanje
e sad ako napravimo 33 prosek na tih mizernih 42km,
a od toga je prvih i zadnjih 5km kroz grad, semafori, raskrsnice,
to znači da smo otprilike svo vreme tamo na otvorenom putu
držali barem 36 iako je bio baš jak vetar, dakle nije loše
mislim, za jedan "umoran dan"

i juče opet svo slobodno vreme sam farbao po dvorištu,
odem na kratko trčanje i sad kao treba požuriti da se vratim
jbg da sam trčkarao lagano tih brdskih 11km, vratio bih se za 1h,
a ovako sam se raspao od jurnjave da bih se vratio za 53',
i posle toga pola sata sedeo na ogradi i odmarao se
čekao da prestanem da se znojim pa da se presvučem
i da nastavim da radim. svašta.
ali dobro, kad oduzmeš prve i zadnje kilometre kroz grad,
ostane oko 6km u sredini, sa 250m uspona, 
dakle prosečan nagib tog dela treninga je 8%.
treba tuda držati 5'/km, nije mačiji kašalj.
pa iz toga kao vidim da sam se malo vratio u formu.

danas opet neću imati puno vremena pa ću da opalim nešto kraće

Nema komentara:

Objavi komentar