31 listopada 2014

nemam pojma

sve te masaže i to, nemam pojma
kao nešto pešačio, trt-mrt, pa počeo da trčkaram
shvatio sam da me ne boli kad idem sporije od 10-ak km/h
i sad, pazi ovo, kad trčiš uz/niz strme kamenjare, to je to
odem ja prekjuče na takvo trčanje, ostao preko 3 sata
(dobro, zastajao sam malo da fotkam, ali ukupno možda 15')
i izmerio sam negde oko 26km, unutar toga uspona...
pfff...
250+100+200+200+ ... nemam pojma, 800-tinjak metara
i juče uhvatim Lolu da krenemo zajedno, pa s njom prvih 6km
tako odmah izbaždarim brzinu na niži opseg
to sam primetio i ranije, nakon početnih sporih kilometara nikada nisam zaista ubrzao do kraja treninga, uvek ostanem tako nekako polu-uspavan
i produžim malo dalje u brda, tandara mandara, sve off road
ispalo 17km, bog te pita koliko sporo, naravno da nisam merio
sad gledam, došao sam do 275km u oktobru
pa mislim da je pametnije da se ne opterećujem time
jer ko bi bio lud da trči 25km po oštrim uz/nizbrdicama,
da se opet lomata 3 sata samo da bi došao do brojke od 300km?
tako da jok, otići ću da malo trčnem negde uzbrdo, pa šta ispadne
fala bogu da ovo nije nikakav spektakularan pomak nabolje,
jer i ranije sam mogao da "trčim, ali sporo".
problem je ostao, "bol kad pružim korak"
tako da sam od dugačkih koraka odustao :-)
pa ćemo da vidimo da li će i kad krenuti na bolje
to jest na duže :-P

Nema komentara:

Objavi komentar